Saturday, August 12, 2017

Uus neet :)

Eelmises postituses mainisin, et lähen augustaja juurde. Noh, ma panin omale hommikul kell pool viis aja ja selleks ajaks, kui ma kohale läksin, olin ma juba niiiiii närvis. Ma  olin jõudnud juba 10h närveerida. Naljakas on see, et ma tean, et see pole midagi hullu, aga ometigi olin ma närvis.

Kella poole kolmeks kappasin ma kohale. Augustaja oli väga meeldiv meesterahvas, viskas veidi nalja ning rääkis antud needist täpsemalt, nagu ikka. Ütles veel, et mul pole endal vaja mõelda, kuidas hingata jne ning et ma hinge kinni ei hoiaks, kuna muidu olen hiljem uimane.

Naljakas on see, et kui ta oli piirkonna ära puhastanud ja ettevalmistused teinud (ma panin silmad kinni), siis ta tegi seda hinga-sisse-auk-hinga-välja asja. Ma teadsin, et ta teeb nii, ometigi olin ma üllatunud, kui peale  "hinga sisse" tuli torge ja ütles, et hinga välja ja "done".

Peale augustamist keeras selle nn mummu peale ja valmis. Rääkis veel hooldusest ning edasisest ja kõik. Terve kodutee ma lihtsalt muigasin nagu lollakas, vot just nii õnnelik ma olingi.

Mis needi ma teha lasin? Mulle pandi ehe keelde.

Kas see oli valus? MINUL ei olnud valus. Päris tõsiselt, kogu protseduuri kõige valusam osa oli "mummu" peale keeramine. Aga selline oli minu kogemus.

Esimesel päeval oli kõik okei. Äärmiselt harjumatu, kuid okei. Mõned tunnid peale augustamist proovisin ma süüa tillukest grillvorsti, kuna olime härra isa juures ning nad parajasti grillisid. Ütlesin kohe härrale, et kui ma hakkama ei saa, sööb tema selle ära.

Võtsin esimese ampsu ning mõtlesin selle kohe härrale anda. Siis aga mõtlesin, et noh, kindlasti on mõnda aega harjumatu, et mul koguaeg keele peal midagi on ja sööma ju peab, seega võtsin järgmise ampsu. Iga ampsuga ma kahetsesin, et olin uue ampsu võtnud ning samas peale närimist ja alla neelamist oli hea meel, et olin hakkama saanud. Tol hetkel ei teadnud ma midagi sellest, et lõikad toidu väikesteks tükkideks ja paned otse tagumistele hammastele.

Õhtul jõin vett ning läbi häda sain pilli võetud.

Rääkisin ma alguses härraga puterdades, kuid hiljem jagasin ära, et kui ma tiba pingutan (ehk keskendun), siis ma saan ka normaalselt rääkida. Nimelt panin ma tähele, et kui ma sellele ei mõtle, siis ma hoidsin keele otsa alumiste esihammaste taga ning seda ka rääkimise ajal.

Koju sõidu ajal avastasin, et neelata on harjumatu. Sülge ikka tuleb suhu ning ma ei usu, et välja sülitamine oleks leebem variant olnud. Küllaltki ruttu sain selle aga "selgeks".

Teisel päeval ehk täna oskasin juba keelt hammaste taga mitte hoida rääkimise ajal ning samas avastasin, et kui ma seda ei tee, siis ma nn väsitan oma keelt, seega kodus olles härraga rääkides ma enamasti puterdan, kuna nii on keelele vähem koormust. Minu arvates vähemalt. Mõnikord räägin pikalt normaalselt ning keel hakkab valutama :D Õnneks saab härra aru ning ei kommenteeri seda.

Lisaks on mul päev läbi keel väga paistes olnud, nagu oligi oodata. Keel on valge ja needi ümber on lohuke.

Mis puudutab söömist, siis päeva esimesel poolele jõin ma mahla. Päriselt, ma ei julgenud midagi süüa, seega ma jõin poole klaasi kaupa jahedat mahla, loomulikult peale iga joomist loputasin suud veega. Õhtul ostsin alkoholivaba suuloputusvedeliku ja mittevahutava hambapasta.

Poest tulles otsustasin vaadata, kas saan väikesest mahlapulgast jagu. Ausalt öelda, siis ma ei teagi, oli see hea või halb mõte. Seda süües oli küll hea, ma katsusin sellega keelt tiba jahutada. Koju jõudes lutsutasin ühte jääkuubikut ning peale seda hakkas alalõug ja alumine hambarida valutama. Ma igaks juhuks võtsin ühe valuvaigisti ka sisse, kuna ma ausalt ei oska arvata, kui hulluks see minna võib.

Tegin veel püreesuppi porgandi, lillkapsa ja sulajuustuga, kuna kõht oli päris tühi. Jahutasin selle maha ja sain söömisega ilusti hakkama. Nüüd istun diivanil, kellaajaliselt oleks pidanud valuvaigisti toimima hakkama, kuid aru küll pole saada.

Aa, also, ma sain selgeks, et tablette on hea võtta nii, et asetad selle keele tagumisele osale needi taha ja siis võtad vett peale ja neelad alla, sedasi polnud mul probleeme.

Tänaseks tõmban otsad kokku ning kui midagi muutub, siis katsun uue postituse teha. Also ma loodan, et valu läheb üle ja paistetus võiks ka alla minna, praegu on nii, et kui ma suu kinni panen, siis on mul terve suu keelt täis. :D

No comments:

Post a Comment