Monday, August 14, 2017

Kolm päeva "uue keelega"

Heihei, viin teid kurssi oma keele seisundiga. Ma planeerin seda teha esimese nädala, aga eks see näha ole, mis sellest saab, arvestades minu järjepüsivust.

Niisiis, ma pole vahepeal rohkem jääd söönud, enamasti seetõttu, et keel ei anna tunda, ehk siis ei valuta ega midagi, ja see paistetus ka mind hetkel enam ei häiri, ju hakkan harjuma. Also jäi jää ära vast sellepärast, et ma lõhkusin jääkuubikute resti vms ära, alguses tuli üks ruuduke välja, hiljem läks pooleks ja siis tuli veel tükikesi küljest. :D

Mis puutub söömisesse, siis hakkan harjuma selle olukorraga mu suus ning täna sõin juba makarone hakklihaga. Ma tegingi täiesti tavalise ja lihtsa toidu katsetamiseks, kas ma saan sellega hakkama. Väga hästi sain.

Täna tööl sõin hommikul jogurtit ja lõunaks porgandi-lillkapsa püreesuppi sulajuustuga. Homme kavatsen kaasa võtta juba midagi tahkemat, ma päris võikut vist veel ei julge, kuna seda peab hammustama, seega ilmselt võtan makarone. Jogurt hommikuks jääb. Ma viisin homseks ka jogurtit tööle, ma vaatan, kas kolmapäeval võtan juba võikut või jätkan jogurtiga.

Keel ei tee valu ja noh, nagu juba ütlesin, siis hakkan vist vaikselt harjuma. Paistes on veel, aga tundub, et hakkab vaikselt alla minema, jee :)

Hoolduse poolelt pole midagi uut, ikka kaks korda päevas hambaid pesta ja peale iga söömist-joomist loputan suud alkoholivaba suuloputusvedelikuga.

Ma ei hakka teile pilti lisama (lisaks sellele, et mu keel just eriline miss pole, ma ei saa endiselt telefoniga blogides pilte lisada ning mu läpaka laadija andis otsad :(), aga noh, keel on pealt veidi valge, seda siis ilmselt tihedast loputusvedelikust. Needi ümber hakkab tekkima see auk või lohk, see pidi normaalne olema, no loodame.

Aa, mis puudutab söömist, siis ma tulin täna töölt ja tahtsin midagi näksida. Vaatasin ja mõtlesin, käisin ringi ega suutnud otsustada. Oleks tahtnud hapukurki, aga see on mul mõneks ajaks välistatud. Lõpuks avasin hernepurgi. VIGA! Teate, miks? Kohe räägin.

See kuul mu keelel on üpris suur, suht sama suur kui on üks hernetera. Ja ma sõin neid veidi, kuid suure raskusega. Ma pidin eristama, mis on hernes ja mis on needi kuul. :D Ma andsin alla ja sõin hoopis neli lehmakommi ära, sellega sain tunduvalt paremini hakkama.

Lõpetuseks väike stoori.

Rääkisin emale ka, et tegin keeleneedi. Ta ohkas ja peale väikest pausi ütles:

"Inga, sa oled täiskasvanud inimene, sa võid teha, mis tahad. Aga lepime kokku, et kui sa intiimaugustusi tegema hakkad, siis sa mulle neist ei räägi."

No comments:

Post a Comment