Thursday, August 10, 2017

Long time no see

Ma teaaan, et ma peaksin kirjutama sellest, et ma juba nädal aega uues korteris elan, aga ma olen praegu hoopis millegi muu pärast elevil. Nimelt kavatsen ma homme ühte (Turu parimasse, obviously) piercing-salongi sisse astuda ja lasta end augustada. Ma ei mäleta, kas ma olen siin maininud, et ma planeerisin augustada ühe oma kõrva, oma nina ja naba ning siis asi sinnapaika jätta? No igatahes nüüd ma mõtlen, et septum oleks päris lahe ja no kui vaja, siis saaks selle edukalt ära peita. Näiteks KUI ma peaksin omale selle tegema (härra ilmselt lööks mu maha), siis ma paneks sinna hobuseraua ja selle saab ju kerge vaevaga teistpidi lükata.

No ja siis vahepeal ma mõtlesin oma kõrva veel torkida, sest seal on neid veel vähe ju ilmselgelt. Siis ma mõtlesin, et issand kui lahe oleks keeleneet. Siis pean aga eemale tõrjuma parakad närvikahjustusest :D.

Kui ma nüüd mõtlen, siis rohkem ma praegu vist ei tahagi midagi.

Hoopis teine asi on see, mis ma oma juustega peale hakkan. Mul siin mõned ideed tiirlevad peas, aga kuna ma ise nende kallale ei julge minna, siis peaks mõne juuksuriga konsulteerima. Siis on jällegi see asi, et kas minna juuksurisse kodumaal või siin. Kas tahan end lõhki maksta või mitte :D

Oh decisions, decisions..

Ok ma räägin natuke korterist ka. Ja noh, üldiselt, mis meil siinmaal toimub.

Ühesõnaga sain ma ükspäev köögi asjad lahti pakitud, eile saime kardinad kätte ja homme lähme ostame söögilaua ära ja kaks tooli ning plaan on edaspidi iga palgapäev kaks tooli osta, ehk siis kolme nädala pärast peaks kaheksa koos olema. Kaks korraga, kuna need ei ole odavad ning ma ei usu, et härra nõustub vaid "minu tuba" sisustama ja ülejäänud kõrvale jätma.

Ükspäev ostsime pesumasina ka ära, ma Paimios pesin hirmuga kõik riided ära, sest ei teadnud, millal uuesti saab. Härra ei saanudki esimesel päeval pesumasinat järgi katsetada, kuna polnud musta pesu.

Diivanid saime kohe reedel kätte, esislgne plaan muutus, rõdule läks üks kahene diivan, koridori üks tugitool, kolmene diivan, üks tugitool ja rahi läksid elutuppa. Ega meil sinna tuppa vist enam väga palju asju ei mahu ka, mul oleks vaja veel töölauda ja siis on suurest ruumist saanud tilluke. :D

No ja ratta ostsime nädalavahetusel ära, et ma saaks uuest nädalast rattaga tööl käima hakata. Teate, ma ütlen ausalt, ei ole see midagi nii lust ja lillepidu. Soome on ju teatavasti üks mägi mäe otsas.

Natuke nalja ka. Käisin laupäeval ühe eestlase juures ripsmepaigalduses. Ta ei ela minust kaugel ning nagu selgub, siis ka Eestis elasime üksteisele väga lähedal. No ja läksin rattaga ja mis selgus, käigud ei tööta, üle kolmanda käigu ei lase panna. Ma lollakas läksin ju aja peale, ei tahtnud hilineda ka ja nii ma siis väntasin nagu juhmard oma kolmanda käiguga. :D

1 comment: