Saturday, July 29, 2017

Kuidas pakkimine edeneb?

Hetkel on meil härra ja Stefaniga sellised lood, et teisipäeval saame me uue korteri võtmed kätte. Plaan on samal päeval viia sinna kohe voodi ja mõned kotid ja siis kolmap ning neljap ka iga päev mõned kotid viia peale tööd, lisaks TV-laud. Reede on meil mõlemal + härra isal ja vennal vabaks võetud ja tuleb kolimispäev.

See kõik tähendab aga seda, et idee poolest peaksime me praegu pakkima. Aga kas me seda ka teeme?

Noh, eelmisel nädalavahetusel kas reedel või laupäeval ma otsustasin öösel, et vot nüüd ma hakkan pakkima. Ma sorteerisin kokku kuus kotitäit riideid, nendest kolm ma viisin konteinerisse (seal jagatakse need laiali, ma loodan, et abivajajate vahel) ja kolm jätsin alles. Muidugi on mul veel riideid, ma ei pakkinud kõiki ära. Ma pakun, et mul tuleb umbes kaks kotitäit riideid veel, kui me jopesid-mantleid-jalanõusid ei arvesta. Lisaks sorteerisin ma ära oma ehted ning panin igavese hunniku Paimio fb-kirppari lehele viie euri eest müüki. Hommikuks oli mulle kirjutatud, et ostetakse ära ja oli juba järjekordki tekkinud.


Rohkem pole ma tänaseks asju pakkinud. Iluasjad on mul oma kohal sahtlites, need sahtlid kavatsen ma lihtsalt kinni teipida. Jalanõusid ma kasutan veel ja noh, tahvlit ja läpakat ma ei hakka ka veel kokku panema, nii igaks juhuks. Härra pakkis kokku oma lauaarvuti ning kui ma ta arvutilaua tühjaks teen, siis paneb ta selle ka kolimisvalmis.

Ma mõtlen, et pole meil ju midagi eriti pakkida, ja siis ma mõtlen, et aga ometi on meil kõik kapid asju täis. No nõusid ma ei hakka eraldi kokku pakkima, neid me ju kasutame veel, toiduained ma panen ka samal päeval kotti, ravimid võiks vast ära pakkida?

Oeh, alles pool aastat tagasi me kolisime, vahe on vaid selles, et ema juurde ma sain paljud asjad maha jätta ja ma tean, et need on seal olemas, kui mul neid vaja on, aga siin ma pean kõik kokku pakkima.

Õnneks saame me mööbli ära anda ning nipet-näpet veel. Oleme see nädal veidi asju juurde ka ostnud, no näiteks sauna jaoks asju, aga neid ma pole üldse kottidest väljagi tõstnud, ei ole sel mõtet näinud.

Oeeehh, ma ei väsi kordamast- ma ei jõua juba ära oodata, et saaks siit vaid minema! Võiks olla juba reede õhtupoolik ja kogu kolimisprotsess juba läbitud, kõik lahti pakitud (ma naiivselt loodan, et me saame ja viitsime reedega kõik asjad lahti pakkida, heh, ullike..) ning saaks juba sauna teha ja Steffi rõdule lasta (klaasiga rõdu spetsiaalselt tema pärast valitud) ja saaks juba öösel rahulikult magada..

Kusjuures ma olen nüüd iga öö mitu korda üles ärganud, võite arvata, kui väljapuhanud ma hommikuks olen! Igatahes ma olen hommikuti sellele mõelnud, et ma ärkan üles, aga ma ei pane tähele neid põristajaid. Ei, ma keeldun uskumast, et ma nendega ära olen harjunud, üles ärkan ma ju ikkagi.

Nojah, see selleks. Ma katsun teid selle kolimisega veidi kursis hoida ja ega ma ei välista, et uus postitus tuleb uues korteris. :D

blog.tr.ee

No comments:

Post a Comment