Wednesday, August 16, 2017

Day 4 & 5

Kuna neljanda päeva täitumisel midagi uut ei olnud, ei hakanud ma selle kohta eraldi postitust tegema. Et mul see asi aga unarusse ei jääks, teen neljanda ja viienda päeva postituse koos. See ilmselt ei tule just kuigi pikk, kuna nagu juba öeldud, ei ole midagi erilist ega uut olnud.

Võib-olla neljanda päeva kohta ma ütlekski, et keel oli endiselt paistes, kuid juba rohkem tagasi tõmbunud. Mis ma aga märkasin oli see, et kujutage endale ette keele all seda nn ämblikuvõrku või kuidas iganes seda ka kutsutakse. Igatahes kui ma haigutasin (ma haigutan palju, eriti tööl ja peale tööd), siis oli selle võrgu juures paremal pool selline tunne, nagu oleks lihast rebitud. Selline, noh, natukene valus, rohkem aga ebameeldiv  tunne. Praegu just proovisin, kuidas nüüd haigutada on, ei ole midagi hullu, seda tunnet ka enam pole.

Ma pole ühtegi pilti lisanud, aga keeleneedi ümber hakkas alguses tekkima selline lohuke, mis iga päevaga muutus tsipa. Praegu on needi ümber vall. Ma ei oska muud moodi seletada ja see tundus päris sobilik sõna olevat. Aga jah, keel on endiselt pealt valge, eriti see "vall", aga see värvus on ilmselt loputusvedelikust.

Söön ma nüüd juba tavalisi asju, eile tegin pitsat ja kodus sõin seda noa ja kahvliga väikesi tükke taguhammastele asetades. Tööle lõunat kaasa pakkides mõtlesin, et riskin ja jätsin söögiriistad pakkimata. Elasin üle, suurepäraselt lausa, hammustasin aga ja sõin pitsat. Ettevaatlikult siiski, nagu ikka. Mul on paranoia, et ma hammustan neeti ja siis ma kujutan ette, et vot see võib valus olla. Lisaks sellele muidugi, et ma hamba murda võin.

Seda ka veel, et laisk nagu ma olen, ma mõtlen enne iga söömist, kas ma ikka tahan seda süüa, kuna peale söömist pean kohe suud loputama. Nii mõnigi asi on seetõttu söömata jäänud.

Also, ma vist söön liiga palju, sest ma ostsin omale selle 250ml Colgate suuloputusvedeliku (alkoholivaba) ja tänaseks on mul tsipa üle poole alles. Kui ma mõtlen, et kaks nädalat pean peale iga söömist ja joomist suud loputama, siis ma vist pean seda juurde ostma. Või lihtsalt vähem sööma. Aga ilmselt siiski juurde ostma. :)

No comments:

Post a Comment