Sunday, July 23, 2017

Wazzup?

Alustan postitust sellega, et ei ole vaja meelde tuletada, et see koht siin vaikselt hingitseb, ma tean seda isegi. Jah, kurb, aga hetkel tõesti on selline periood, kus lihtsalt ei jõua siia nii palju, kui tahaks. Ehk on asi selles, et on suvi? Lisaks kõigele muule muidugi.

Taaskord, ega mul midagi tarka öelda pole, lihtsalt viin teid asjadega kurssi.

Noh, praegu tiirleb meil vist kõik uue korteri ümber. Võtmed saame kätte 1.08 ja sisse kolime 4.08. Esimene kuupäev on nädala sees ja kuna me, noored vanainimesed, läheme magama kell kaheksa, siis ei jõuaks kuidagi peale tööd veel kolima hakata. Selle asemel on meil reedeks (4.08) renditud kaubik. Lisaks on see päev meil mõlemal vabaks võetud + härra isal ja ühel vennal.

Plaani järgi saame nädala sees hommikul tööle minnes mõned kotid autosse panna ja peale tööd uude korterisse viia. Neljanda hommikul läheme võtame kaubiku, laeme asjad sisse, viime vana mööbli härra venna uude korterisse ja enda asjad uude korterisse. Praegustest asjadest võtame kaasa vaid teleka, arvutilaua ja arvutitooli. Diivanid, öökapid, voodi + madrats ja muu väiksem nodi läheb härra vennale.

Super oleks muidugi, kui me leiaks torist mõne diivani ja et müüja oleks nõus seda kuni neljandani hoidma, et siis kaubikuga sellele järgi minna, oleks üks käimine ja rentimine.

Vahepeal ostsime ära voodi. Kui me Eestis mööblit ostsime (alles eelmine kevad), siis tahtsin ühte voodit Jean, aga tol korral ostsime ühe teise. Nüüd ma leidsin torilt oma Jean vol 2 ja ostsime selle. Saja euro eest saime voodi, voodipõhja, kaks madratsit (2x80), ja kaks öökappi. Kuna voodi oli neil kasutuses olnud ilmselt mõnda aega, obviously, siis olid osades kohtades kriimustused. Muidu need mind ei häirinud, aga mõtlesin, et kuna meil kolimiseni veel aega, siis tõmbaks tooniva lakiga üle, et need nii silmatorkavad poleks.

Eile seadsime sammud Bauhausi poole. Muide, fun fact, kas teadsite, et minu Bauhofi kaart Bauhausis ei kehti? Mis sest, et see on vist üks pood, aga ei. Isegi mu hessi kaart kehtib siin. :D

Igatahes, läksime kohale ja teate, ei olegi lihtne leida asja, mille nime sa soome keeles ei tea. Asja ei teinud lihtsamaks ka see, et enamus totsikutel polnud peal inglise keelset teksti. No mis seal ikka, lõpuks võtsime ühe tavalise laki, mis peaks nädala-kahega tumedamaks tõmbuma. Ma loodan selle imedele. Eile võõpasime kõik kohe lakiga üle ja eks ma kahe nädala pärast annan teada, kas sain oma soovitud tulemuse või ei.

Ma tahan kirjutada veidi ka oma potitaime majandusest, kuid ei hakka seda siia postitusse suruma, kuna ma kirjutan seda postitust telefonis ja endiselt ei saa ma siin pilte lisada. Aga ehk ma teen selle postituse uuest korterist, kuigi ma kardan, et siis pean ma kõigega nullist alustama.

No comments:

Post a Comment