Sunday, July 23, 2017

Algaja saunataja SOS

Ma teen ühe kiire postituse enne tööd (jätame tähelepanuta fakti, et ma tegelikult peaksin praegu koristama).

Nimelt mul on mure. Mure seisneb selles, et meie uues korteris on päris oma isiklik saun, kuhu peab ostma kõik asjad ise. Probleem ei ole aga selles. Probleem on selles, et kuna mina eriline saunataja pole, siis mul pole aimu ka mitte, mida mul sinna vaja oleks.

Okei, ilmselt peaks olema kauss/ämber vms ja see kopsik, millega vett võtad ja kerisele viskad. Aga mis veel? Ma üritasin natuke googeldada ka, aga ei tulnud sellest midagi välja.

Ma tean, et paljud kasutavad saunamütsi, ehk oleks mul seda vaja? Mõeldes mu vaestele juustele, mis ilmselt hakkavad vähemalt korra nädalas vatti saama.

Lisaks kuulsin ma midagi mingitest lõhnadest? Oskab keegi mulle neist midagi rääkida? Palun?

Muidugi on ka variant, et ma lähen ükskõik millisesse poodi ja astun saunatarvete vahesse/riiulisse (siin on see vist tõesti igas poes) ning laon sealt järjest asju korvi, aga samas, ega ma poolte asjadega ilmselt midagi peale ikka ei oskaks hakata. :D

Seega, kui keegi oskab mind selles valdkonnas veidi harida, siis palun- tulistage!

2 comments:

  1. 1) kütke saun ära, käige saunas
    2) kui mingi asi tundus puudu olevat, minge poodi ja ostke ära

    ReplyDelete