Friday, July 28, 2017

Pildid, pildid, pildid

Praegu liigub ringi mingi 10 pildi challenge ehk siis postitad 10 viimast pilti oma telefonist. Kuna mina aga olen see inimene, kes teeb päevas miljon screenshotti (ilmselgelt liialduseta, eks), siis ei saa ma jätta neid postitamata. Seega siit tulevad nüüd viimased kümme pilti ja viimased kümme kuvatõmmist.

PS! Need ei ole päriselt viimased kümme pilti, aga kuna me otsime omale torist mööblit, siis ma ei hakka teile und peale ajama nende kümnete diivanite, diivanilaudade, voodite ja muu pudi-padi piltidega.

Kümme pilti:

Te ei usu, aga poes olles härra ütles, et teeme maski ja valis need välja. Täiesti omaalgatuslikult.

Eeskujulik koristaja on duty. Not.

Kohustuslik selfie uue telekalauaga. Ja snapi filtriga. :)

Oma tavalisel turutiirul nägin esimest korda sellist lauda. :D

Pilt, millega kavatsen väljendada oma pettumust. Mul on viimasest kodumaakülastusest alles vaid üks pudel Monte Cristot ning selle ma kavatsen lahti nööpida järgmine reede (äärmisel juhul laupäev), kui me kolime uude korterisse ja siis ma kavatsen seda juua oma lahtipakkimata kottide otsas. Eelmine nädalavahetus käisime härra isa juures ning nagu ikka, läks grillimiseks. Prismas mötlesin aga, et jooks veini. Seadsime sammud veinileti juurde ning vastu vaatas suur masendus- kas kujutate ette, see on kogu Prisma veinivalik ning sellest mõned on alkovabad. Hiljem härra isa ütles, et siin saabki alkot osta alkoholipoes, tavalistes poodides on valik nii väike.  

Saage tuttavaks- S. Peeter. Meil olid koos väga toredad kolm minutit. Kaks ja pool minutit läks sellele, et ma nägin teda, sain peaaegu südamerabanduse, läksin oma (koristaja)käru juurde maha rahunema, mõtlesin, mida teha ning siis võtsin lasta ja tutvustasin neid omavahel. Peeter ei elanud kohtumist üle.
PS tavaliselt ma jätan nad sinna, kus nad on. Ma ütlen neile koguaeg, et ma lähen vötan nüüd lasta (et põrandat pesta) ja kui ma tagasi tulen, vaata, et sind enam siin ei oleks. Ja nad on köik alati kadunud mu tagasitulekuks (ma ei tea, kas see on parem variant, aga õnneks oli mul eile viimane päev sellel aluel), aga tema jäi alles. Koristada oli mul vaja ja kätte ma seda ei võtnud isegi selleks, et välja transportida, seega jah, anteeksi!

Tegin selle pildi emale. Ütlesin, et meil tuli lumi maha. :) 

Ma käisin ühes majas suurkoristust tegemas. Muidu polnud seal väga hullu, kuid põrandad olid, noh, sellised. See on lina, millega ühe väikese ruumi põrandat pesin. Hiljem nägin toda tädikest, kes seda maja koristab. Muidu täitsa tore tädi, aga ta ütles, et ta hommikul just oli seal koristamas käinud, tolmu võtmas ja põrandaid pesemas. :)

Parima pildikvaliteedi auhind palun sellele pildile!
Härra isa juures peatunb üks ülitilluke ülienergiline koer, kes eile ei tahtnud kuidagi mul sülest ära minna, käis mind koguaeg lakkumas ja mitu korda vaatas mulle otsa, tõstis ühe esikäpa ja vaikselt pani selle mu näole. :D

Last but not least- tavaline koduteel tehtud selfie

Kümme kuvatõmmist:

Kuhu kadus meie viimane Coca-cola?!

Kui ma mõnikord harva satun meeldib.ee lehele, siis võite kindlad olla, et mu sõbrad saavad sellest teada. Muidugi pean ma nalju ka nendega jagama!

Ma olen siiakolimisest saati arvanud, et reklaamid Soomes on veidrad, kuni ma nägin ühte Eesti reklaami, mis ka just eriti alla ei jäänud. Lihtne selgitus- naaberriigid ju ikkasgi.
Pildil minu selle (ja ka kõikide teiste) suve moto.

Miskipärast oli see minu jaoks nii naljakas, aga mitte keegi ei jaganud mu vaimustust. Võib-olla nad ei tea seda lugu?

Oleks ma vaid seda teadnud, kui ma veel mäkis töötasin...

Endiselt vaimukas.  
Hahahaha kas ma üldse pean veel midagi lisaks ütlema? :D


Story of my life #IdiotAlert

"Mis on parem, kui üks Big Mac? Kaks Big Maci!"

Nagu miiisasjaa? :D

blog.tr.ee

No comments:

Post a Comment