Friday, June 16, 2017

Tulen kapist välja

Otsustasin oma blogis suu puhtaks rääkida. Ma pole sellest siiani veel kirjutanud, kuna tean, et on inimesi, kes mu selle eest mättasse löövad. Kuna ma teisel pool lahte elan, siis esialgu ilmselt küll vaid verbaalselt, kuid siiski. Ma pelgasin seda veidi, kuid nüüd otsustasin kapist välja tulla.

Nimelt aprillis kodumaad külastades läbisin ka ühe koolituse.

Ma mõtlesin, et lisaks küüntele ja ripsmetele tahaksin ma veel midagi teha, tahaks ilumaailma veidi laiemalt haarata. Mõtlesin kehaaugustamise peale, kuid reaalselt mitte keegi Eestis ei õpeta seda (nii arvasin ma enne). Lõpuks leidsin ühe kosmeetiku, kes juba 10+ aastat augustab inimesi ning kes on ka koolitaja. Ma pean tunnistama, et kõhklesin veidi, kuna tegu on püstolmeetodiga (ta ise teeb lisaks ka kanüüliga), kuid peale koolitust ma enam ei kahelnud. Nüüd saab tulla minu juurde kõrvu ja nina augustama. :)

Jah, ma tean, mida arvatakse püstolmeetodiga augustamise kohta, kuid mind see ei kõiguta. Ma olen ise lasknud oma nina sama süsteemiga augustada ning ma näen, kuidas paranevad minu poolt augustatud inimeste augud.

Nüüd ma tean, et Eestis on üks naine, kelle juures saab seda õppida (ta teeb kõike, sh intiimpiercinguid) ning kui ma soovin, siis mu koolitaja räägib talle minust. Miks ma seda enne ei leidnud? Kuna ta ei reklaami end kui koolitaja.

Uuesti Eesti minnes on plaan õppida naba augustamist kanüüliga ning mine tea, ehk lähen isegi pealinna laiemalt praktiseerima. :)

No comments:

Post a Comment