Friday, June 2, 2017

Hyvää perjantai

Issand, ma satun siia blogisse üha harvemini. Eks see vara ärkamine ja vara magama minemine nõuab harjumist, pean õppima oma aega paremini planeerima, et ma siia üldse jõuaks.

Niisiis, teen lihtsalt väikese check-in-I'm-alive postituse, kuni härra oma venna autos raadiot katsub tööle saada.

Viimased paar päeva on olnud väga huvitavad. Nimelt ma alguses mõtlesin, et ah varsti lähme Eesti. Nüüd aga mõtlen, et oh jess, juba järgmime nädal lähme Eesti.

Mingit kindlat plaani pole, on lihtsalt mõned asjad, mis tahaks ära teha. No näiteks järgmine reede saavad kolm inimest omale nabaneedid, mina olen pks neist, ning üks inimene saab ehk ninatäpi. This is sooooo exciting!!

Siis veel see, et no kindlasti ma näen oma pere ja seoses sellega on meil plaan uus perepilt teha. Tavaline asi, aga minu jaoks eriline.

Veel on plaan minna Lätti alkorallile, kui ajaliselt välja mängib. Mu vend vist ootab seda kõige enam.

Ja muidugi Rammstein, halloo, ma ei jõua seda ära oodaataaaa.

No ok, lõikan lõpu ära kuna härra lõpetas ja me lähme koju, sest on hyvä perjantai :)

No comments:

Post a Comment