Thursday, May 25, 2017

Mis vahepeal juhtunud on, uuest tööst ja kuidas ma WC potiga omale sõrme lõikasin.

Jah, ma olen kursis, et mu viimasest postitusest liiga palju aega möödas on. Seoses uue töö aegadega ei ole ma enam nii palju netis. Kuigi, ma olen üle pika aja ööpäevas 16h üleval ja magan korralikud 8h. Kuna soomlased on laisad ja puhkavad täna ning seetõttu Soome eestlased ka kodus on (mitte kõik), siis olen minagi kodune. Väga tore muidugi, et neljapäev on vaba, reedel uuesti tööle ja siis nädalavahetus on, aga no ei lubatud ära vahetada. Öeldigi, et vaba päev on, puhka. No ja siin ma nüüd siis istun, mõtlen, kas võtta praegu veel üks lõik pitsat või ei. Samas, varsti tuleb keeks ahjust, ehk hoiaks selleks ruumi.. või sööks lihtsalt mõlemat ja pärast ägiseks täis kõhuga? Decisions, decisions... Tegelikult on natuke piinlik tunnistada, et ma JÄLLE pitsat tegin, alles me sõime seda, ma ei mäletagi, kas eelmine nädalavahetus ehk?

Niisiis, mis veel.. No töökohta vahetasin, lapsehoidjast sai koristaja, mitu korda kõrgem palk ja mitu korda vähem närvesööv töökoht. :)

Ma ei oskagi midagi öelda selle kohta rohkem, vast seda, et jube alaealise tunne tuleb peale. Kuna neil mulle otseselt tööd anda pole, siis ma teen seda, mida parajasti vaja, ja kui pole midagi vaja, siis peaaegu kaks nädalat pesin aknaid ja nüüd pesen uksi. Lebo keiss. Aa no ja kuna mulle tööd pole, siis ma töötan 6h päevas. Aga alaealised ja praktikandid töötavad ju 6h päevas. :D

Tööaeg muidu on 6-14, mul 6-12. Härra viib mind hommikul ära ja ise põrutab edasi, mu töökoht jääb tal peaaegu täpselt teele, väikese jõnksu peab vaid tegema.

Õnneks on ka seal nii, et võid ka varem alustada ja lõpetada selle võrra varem. See tähendab, et ma jõuan nii vara kohale, et mu tööaeg on 5:20-11:20. Jah, ma ärkan härraga koos kell 4 ja sõitma hakkame kell 5. Kuna minul lube ega autot pole ja enne esimest palgapäeva ei raatsi ma 75-eurost kuupiletit osta, tsillin ma kella kolmeni linnas, siis korjab härra oma hulguse üles ja lähme koos koju. Enamasti teen ma linnas väikese turisti-ringi ja lähen siis härra isa juurde. Töölt ta isa juurde jalutan ma oma tempoga veidi alla tunni. Eelmine nädalavahetus vaatasin aktiivsuskella kogutud andmeid ning see väitis, et ma kõndisin too nädal 112k sammu ning peaaegu 100km. Ja seda nii, et ühel päeval oli kellal aku tühi ja ma märkasin seda alles õhtul...

Kui veidi elust teisel pool lahte rääkida, siis tuleb välja, et siin on normaalne, kui ühistu esimees käib oma võtmega mingeid asju kontrollimas. Ma täpselt aru ei saanud, aga mingeid elektri-ja veeasju ja suitsuandurit jne. Ee okei.. Nad valisid sellise aja, mil reaalselt kedagi kodus pole. Nad tulevad meie korterisse kl 12-14 vahel, no kes on sellisel ajal kodus? Ja taipohh kui keegi mu kassi välja laseb!

Aga sellega mul tuli kohe meelde kuidas ühel tuttaval Helsingis oli. Nad elasid mitmekesi ühes korteris. Tema, ta tüdruksõber ja sõber. Ükspäev kui tüdruksõbral vaba päev oli ja ta kodus oli, käis korteri omanik oma võtmega sees. Keeras ukse lukust lahti, astus sisse, nägi tüdrukut, kohmetus veidi ja läks kohe välja tagasi. Järgmine päev olid kõik tööl, koju tulles avastasid, et terve korter on tühjaks veetud, muukimisjälgi polnud. Midagi ette võtta ei saanud ning siis kutid tegid omanikule omakohtuga selgeks, et nii pole ok teha. Asju nad tagasi ei saanud.

Tulles aga tagasi algse teema juurde, siis ma muide juba unustasin, mis ma järgmiseks kirjutada tahtsin. Ma käisin vahepeal keeksi ahjust välja võtmas ning tegin vaniljekastme valmis. Ei, ma ei võtnud pitsat juurde, aga ega keeks kastmega ka just kuigi parem variant ei ole...

Noh, okei, see selleks. Aga ma tahtsin siia postitusse mahutada väikse naljaka asja, mis saab päriselt ka ainult minuga juhtuda. Niisiis, härrale meeldib kõigile rääkida, kuidas ma friikaga sõrme olen lõiganud ja korduvalt. Ehk siis kui ma mäkis töötasin ja friika külmikut täitsin, siis tõepoolest, olen korduvalt külmutatud friikaga sõrme lõiganud.

Eile juhtus aga midagi paremat. Nimelt käisime ühtede töötajate praaki üle tegemas ehk ühe maja WC-d. No ja ühes neist kükitasin, et lapiga poti alt külgedelt (väljast) lapiga üle tõmmata. Järsku tundsin teravat valu ja verd hakkas põrandale tilkuma. Ja vot nii lõigataksegi potiga sõrme. :D Seal oli tegelikult mingi terav äär kuskilt lahti tulnud ja see lõikas kohe nagu nuga.  Ma räägin, vaid minuga juhtuvad sellised asjad. Guess I finally found my talent.

Aa ja siis seoses sellega, et ma töölt härra isa juurde jalutan, siis mu õlad on päikese poolt päris korralikult võetud. Eile olin targem ja peale tööd panin jalga lühikesed püksid, muidu on veider, kui käed on täiesti pruunid, aga jalad pole päikest näinudki. No ja kuna ma jalutan kogu aeg üht teed pidi ning alati paistab sellel ajal päike ühelt poolt, siis mu vasak käsi on korralikult põlenud, samas kui parem on vaid veidikene. Ja härra kutsub mind seetõttu rekkajuhiks... :D

Ma tõmban otsad kokku ja lõppu ütlen teile hea uudise ka: kõigest kaks nädalat ja paar päeva peale ning juba on käes RAMMSTEIN!

No comments:

Post a Comment