Wednesday, May 10, 2017

Uus telefon?

Ma ei mäleta päris täpselt, kuhu ma eelmine kord telefonijuttudega jõudsin, aga kokkuvõtvalt- mu telefon (Sony Xperia M4 Aqua)  sai saatusliku kukkumise osaks (härral kukkus põlvekõrguselt maha)  ning andis otsad.  Lõpuks oli olukord selline,  et telefon tegi, mis ise parajasti heaks arvab.  Lõpuks ma sain selle kuidagi moodi välja lülitatud ning nüüd seisab see riiulis.

Kuna mul Turu linnas seigeldes on vaja kasutada Google Mapsi, siis oli vaja uut telefoni.  Jah,  ma olin alguses päris nòrdinud,  kuid ütlesin siis härrale,  et mina tahan, et oleks palju sisemine.  Kuna ma elektroonikast just kuigi palju ei jaga,  lasin tal välja valida.

Kui ta enda telefon (Sony Xperia Z5)  paranduses oli,  uuris ta veidi maad,  et kui peaks uue ostmiseks minema,  siis teab,  mida valida.  No ja ta lõpuks valis välja Zony Xperia XA.

Härra telefon tuli parandusest tagasi ning ta ei ostnud omale uut.  Täna peale tööd käisime Giganttis ja ostsime sama telefoni mulle.  Sisemälu 16GB,  mulle see sobib.

Ma vaatasin neid telefone seal ja valikus oli roosa,  tumehall/must ja valge. Valge mul just oli ja roosa oli küll ilus, aga üldsegi minulik.  Küsisin tumedat.  Ei olnud,  aga reedel pidi tulema.  Mina aga olen kärsitu ning ütlesin kohe härrale,  et värvi pärast täna ostmata ei jää, nii kui nii lähevad kaaned ümber.  Küsisin,  mis värve neil kohe olemas on ning esimesena ütles ta et laimivärvi.  Küsisin seda näha ning tegin oma valiku.  Nüüd on mul selline telefon:



Huvitav,  tavaliselt uue telefoniga olen kohe uudistama hakanud,  aga seekord lihtsalt tõmbasin '' vajalikud'' rakendused ka logisin sisse ning kõik.  Enam-vähem on sisu kõik sama, seega lihtsalt uuem ja veidi parem.

blog.tr.ee

No comments:

Post a Comment