Wednesday, May 3, 2017

KELLE POOLT MINA HÄÄLETAN? AGA SINA?

Ma pean vajalikuks kohe ära mainida, et ma olen sajaga EBA poolt ja mul on väga hea meel, et Mari-Leen seda oma isiklikust ajast (ja närvidest) korraldada viitsib. Ma vist ükskord juba kirjutasin ka sellest. Tookord siis sellest, miks mina seal ei osale. Selle lõigu lõpetuseks veel nii palju, et mina osalen EBA 2017-l nii palju, kui ma hääletan oma lemmikute poolt ning selle ajal (või peale seda) vaatan seda otse või järgi ja elan teiselt poolt lahte kõigile kaasa.

Tulles aga mu põhiteema juurde tagasi, siis ma pean ütlema,  et alguses oli tore lugeda,  kes kelle poolt hääletab ja kes kelle lemmikud on jne, aga kui iga Blogipostituste reklaamimise grupi postitus on "Kelle poolt mina hääletasin?" siis ausalt, ma lihtsalt scrollin edasi ja ootan, kuni see esimene vaimustus mööda läheks. Nagu.. Jah, tore ja värki,  aga kaua võib? :D

Kuna ma usun, et kõigil kopp ees sellest, siis ma jätan enda hääletamised saladuseks. Kes mu blogi lugenud on, see peaks teadma, kelle tegemisi mulle lugeda meeldib. Ülejäänud blogisid ma kas olen vaid sirvinud või ei tea ma neist midagi.


Teie aga, kes te veel hääletanud ei ole või olete seda alla viie korra teinud, minge ja andke oma lemmikutele hääled SIIN! Ja siis minge tehke seda sama veel oma sõbranna IP aadressiga ja oma vanemate ja oma poiss-sõbra ja.. Okei, ärge päris nii ka tehke, see vast poleks aus. Aga öelge neile,  et nad ise hääletaks!




blog.tr.ee

No comments:

Post a Comment