Saturday, April 29, 2017

Mis see lause oligi, et kui hakkab halvasti minema, siis läheb kõik?

Ma plaanisin järgmise postituse teha Eestis käigust ja vlogi lisada, aga ma pole seda veel kokku klopsima hakanud (tähendab olen, korduvalt, aga alati on tehnika mind alt vedama hakanud) ja kuna praegu mu tuju on ümmargune null, siis mõtlesin, et miks ka mitte sellest kirjutada.

Kui kuskilt algusest alustada, siis lähen tagasi umbes mõned nädalad ehk.. ongi, Eestis käimise nädal. Selleks ajaks oli mulle selge, et selles majapidamises, kus ma olin, sinna mina lapsehoidjaks ei sobi. Hakkasin uurima ning teisi töökohti vaatama. Haha, ma jätan mulje, nagu ma oleks kuskil töökuulutusi sirvinud jne, tegelt ma lasin ühel inimesel küsida ühe inimese käest et ta küsiks, kas tema tööjuurde on veel töötajaid vaja. :D Totally makes sense, I know! Igatahes, leppisime kokku nn töövestluse.

Peale kodumaakülastust läksin vestlusele, öeldi, et jah, ütle siis teises kohas leping üles ja kuu aja pärast tuled meile. Selge. Andsin täditütrele teada, et nende lapsehoidja hakkab hoopis koristamas käima ning et ta otsiks omale uue nanny.

Nüüd see nädal kiirendati asjade käiku veidi ning lõpetasin täditütrega töösuhte mõned nädalad varem. Ma ei hakka siinkohal deitailidesse laskuma, ütlen vaid, et mulle draamad ei istu ning ei soovinud, et mind edaspidigi mingitesse sõna otseses mõttes õhust tekitatud probleemidesse kaasatakse. Olin oma kaks viimast päeva ära ja vsjo.

Nüüd kui tulla aga selle koristamiseni, siis sellega on sellised toredad lood, et ma ei saa nendega ühendust. See tuttav seal ei oska ka midagi öelda, reedel pidi ülemuselt küsima ja täna ma ehk näen teda ja siis uurin. Hetkeseisuga ma aga olen töötu ning ei oska aimata, kas ja millal ma tööle saan, kui saan. Ema igatahes lohutab, et isegi kui rahad otsa saavad, siis ta võib Eesti minekuks raha kanda. Thanks for the support tho.

Niisiis, aitab sellest teemast. Tuleme härra juurde. Nimelt otsustas tema telefon, et ei tee enam koostööd. Õnneks on ta telefon Soomest ostetud ning nad viisid selle garantiisse. Nädalaga saadi küll telefon korda, kuid kätte pole ta seda veel saanud. Telefon saadeti Helsinki ning noh, teades soomlasi, siis ilmselt läheb nädal kuni mitu enne, kui ta selle kätte saab.

Nüüd tuleme tagasi minu juurde. Nimelt otsustas täna minu telefon, et ta hakkab ka streikima ning keeldub koostööst. Nüüd ma mõtlen, et ei ühtki telefoni enam mulle. Samas mõtlen ma ka seda, et Soomes ma lihtsalt ei saa ilma GPS-ita hakkama ning paratamatult on mulle siiski ühte vaja. Ma ütlesin härrale, et ta valigu mingi välja ja näidaku mulle, ma ütlen kas yay or nay. Mis puudutab aga seda GPS-i, siis härra ütles, et ta süstib mulle kuklasse GPS trackeri, et siis ta teab, kust ta mu üles korjab, kui ma ära eksin. Ja ilma selleta MA EKSIN, uskuge mind. Ma suutsin teisipäeval isegi GPS-iga Turus valesse kohta kõndida, seega imestada pole siin midagi.

Noh, ja siin ma nüüd siis olen, istun ja loodan, et vähemalt mu kallis läpakas ei otsusta minuga koostööst loobuda. :)


blog.tr.ee

No comments:

Post a Comment