Sunday, April 9, 2017

ÜLLATUS! Või siis.. noh..

Soomlased puhkavad munadepühade ajal päris pikalt, neil on vabad päevad 14-17.04, see on siis reedest esmaspäevani, tööle lähevad alles teisipäeval. No ja ega minagi kehvem ei saa olla- rääkisin johtajaga ja sain ka mina selle päeva vabaks. Edasi tekkis juba mõte, et noh, neli vaba päeva, põrutaks siis kodumaale? Mõeldud-tehtud! Ostsime piletid ära. Kusjuures meid hoiatati, et enamus eestlasi lähevad pühadeks koju ja kui soovime ka (kallima hinnaga, muidugi) minna, siis piletid tuleb varakult ära osta. 

Ma praegu mõtlesin vaadata, mis olukord seal valitseb, ning kui ausalt öelda, siis ega seal midagi kiita pole. Paljudel on kõik autokohad täis, ja mitmed reisid ongi täiesti fully booked


Meie ostsime piletid kuu aega ette. Kuna kõik ajavad nendeks kuupäevadeks hinnad lakke, siis meil on kuidagi kombineeritult need piletid ostetud. Ma ausalt ei tea, härra tegeles sellega, ma lihtsalt ütlesin, mis kuupäevad ja mis kellaajad sobivad. :D

Niisiis, meie läheme veidi varem. Me lahkume kodust 13. ja kodumaa pinnal oleme veidi peale südaööd. 

Aa, seoses sellega, mu vend hakkab suvel kolima ning seetõttu viib meiega oma talveasjad Pärnu, et oleks lihtsam kolida hiljem (me võtame ta peale ja lähme koos Pärnu). Päris hea võib olla, kui ta hakkab keset ööd mitmendalt korruselt kolima. :D

Milleni ma aga jõuda tahtsin..

Kuna nüüd on meid veelgi raskem kokku saada (üks elab teises linnas, teine teises riigis), siis otsustasin, et nüüd võtan selle asja käsile ja ajan rahva kokku ning puistame lõpuks isa tuha ära. Rääkisin esialgu ühe (nooremaga) vennaga ning panime plaani paika. Siis rääkisin teise vennaga. Talle ka kõik sobis, välja arvatud üks asi.

Ma tahtsin teha emale üllatust- lapsed tulevad koju. Mõte iseenesest oli super, aga vanem vend arvas, et kui läheb puistamiseks, siis ema vast ikka peaks teadma. Alguses ma arvasin, et no ema teab, et kui ma tulen, siis tahan selle ära teha, ta lihtsalt ei teadnud, millal ma tulen. Siis ma aga mõtlesin, et no tädi arvas, et peaks hiljem väikse kohvilaua vms ka tegema, et ei ole päris nii, et puistad tuha merre ja vsjoo, lähme laiali. Kuna meid on aga kokku eeldatavasti üheksa inimest (otsustasin, et kuna ärasaatmine on juba olnud, siis puistamisele tulevad vaid kõige-kõige lähedasemad inimesed), siis ema võiks vast tõesti teada, kuna see kohvilaud toimub ju tema juures. Noh, okei, olin veidi (tegelikult päris palju) kurb, et üllatus läks nässu, ning rääkisin emale kõik ära. Ta oskas vaid öelda, et ma olen suslik (päris täpset sõnastust ei mäleta, kuid mõte jääb samaks). 

Miks ta nii ütles? Aga vot sellepärast, et ma olin talle juba öelnud, et me ei tule pühadeks koju, kuna piletid on välja müüdud. Õigemini ma ütlesin, et just nendel kuupäevadel on need otsas, kuid me oleme Eestis 13-16.04. 

No hea küll, läks siis nii. Ta oli siiski õnnelik, et me tuleme. 

Kui ma nüüd mõtlen, siis on tegelikult isegi hea, et ta teab, kuna ma pole kunagi ühelgi tuha puistamisel osalenud (ta ka pole) ning ma saan sellega seoses asjad temaga läbi rääkida. Kui ma kunagi suudan, siis kirjutan sellest ka täpsemalt, siia postitusse ma ei hakka seda lisama. 

Aa, ma tegelikult tahan pühadest ka kirjutada, kuid ma ei hakka seda postitust pikaks venitama, muidu läheb kogu see teema väga laialivalguvaks. 

Mis ma oskan öelda? Tahtsin üllatust teha, kuid ei tulnud välja. Õnneks ta lubas teha üllatunud nägu, kui meie invasioon lõpuks tema koju jõuab. :)

No comments:

Post a Comment