Tuesday, April 4, 2017

The Walking Dead Season Finale SPOILER



Niisiis, kes pole veel seda osa vaadanud, teie ärge edasi lugege, sest ma räägin täpselt ära, mis juhtus ja kuidas asi lõppes nii, et Negan sõitis oma rekkaga ära, käsi aknast väljas, keskmine sõrm püsti. Ahyhow, Negan oli ilmselt päris pissed, kuna see oli vast esimene kord, kui ta kotti sai. Ja seda päris korralikult. Ok, räägin algusest..

Põhimõtteliselt terve see hooaeg on olnud... kuidas seda nüüd öeldagi..


No ja siis ma olin jumala kindel, et hooaja viimases osas juhtub midagi, no nagu eelmise hooaja lõpuski, kus Negan smashis kellegi pea Lucille'ga ja me kõik ootasime uut hooaega, et teada saada, et see oli Glenn. Ok, mõned veel, aga ma olen endiselt pahane, et pitsapoiss surma sai. Ütlesin enne just härrale, et ilmselt kogu WD ajaloo hullem asi oligi see, et Glenn surma sai. Minu arvamus. 



Noo ja siis osa algas igavalt, vabandage mind. Aga nii oli. Sasha sai surma ja seda oli teada kohe suht algusest, kuna nad näitasid nii palju (liigagi palju) cutscene-e temast, ja kus ta Abrahamiga räägib, et too ei läheks Hilltopi Maggie't saatma.

Siis hakkas juba põnevamaks minema, kuna nad hakkasid rünnakuks valmistuma. No ja siis Negan jõudis kohale, prükkarid pöördusid Ricki ja nende vastu (vast juba varem, lihtsalt siis tuli see välja.. kui nad oma relvad nende poole suunasid). Ja siis oli nii, et keegi midagi teha ei saanud, et end ja teisi kaitsta, ja siis Negan hakkas Sashat kirstust välja laskma, aga Sasha oli enne (Eugene'lt saadud) enesetapupilli alla neelanud ja oli selle mõne tunniga zombiestunud, ründas Neganit ja siis läks action lahti. 

No nad siis võitlesid seal, Rick sai prükkarilt kuuli (suht värdjas eit tundub olevat :D), ja siis Negan otsustas kasutusele võtta plaani B ehk siis Rick ja ta poeg pandi põlvili kõrvuti ja Negan lubas, et lööb Lucillega Carli surnuks. Ütles veel, et teeb seda ühe korraliku löögiga, kuna talle meeldib see poiss. Ja just siis, kui ta hakkas lööma, tuli *trummipõrin*

...tuli Hilltop ja Maggie ja Kingdom! No tähendab esimesena jõudis Shiva ja siis juba hobustega tüübid ja no siis Negan oli umbes nagu "wtf a fucking tiger" ja confused af ja siis taganes, sest noh, neid oli juba nii palju (Alexandria + Hilltop + Kingdom ja nende tiiger). No ja siis need prükkarid vaatasid ka, et saavad kotti ja taganesid, ja siis Negan sõitis selle rekkaga ära ja näitas keskmist sõrme. Sest noh, just nii badass ta arvab end olevat (tegelt on ka, aga ma keeldun seda tunnistamast, kuna ma pole talle Glenni tapmist andestanud). 

Ja siis pärast näitas, kuidas Negan oma tüüpidele ütles, ala et nüüd tuleb sõda, ja siis näitas, et neid tüüpe on tal ikka kakaks ja peale. Ja siis näitas, kuidas Ezekiel, Rick ja Maggie (Kingdom, Alexandria ja Hilltop) seisid mingi lava vms peal ja näitas, kuidas nende mehi on vaid väike käputäis. 

Aga ok, ma ütlen midagi positiivset ka selle kohta. Mul on hea meel, et nad kõik nüüd jälle koos on. Ja no et nad kõik koostööd teevad, need kolm community't. 

Ja nüüd on hooaeg läbi ja jääme ootama uue hooaja esimest osa, sest noh, on lootust, et nad hakkavad seal sõdima. Ma loodan ainult, et Maggie jääb ellu. No ta peabki jääma, sest noh, ta on Maggie. 

Ja siis ma loodan veel seda, et nüüd kui Walking Deadist on paus, hakkab ÄKKI nüüd FTWD uued osad, sellel pole neid juba nii ammu olnud. Viimati, kui Walking Deadil "puhkus" oli, siis FTWD-il polnud uusi osasid, which is kinda disappointing. Aga see selleks, nüüd on see lõpuks läbi (õnneks, sry). :)

PS! Sasha- you did great!

No comments:

Post a Comment