Sunday, April 9, 2017

Munadepüha munajaht

Kuna meie kodumaale minek on väga lühike, tahtsin, et saaksime selle ajaga võimalikult palju tehtud. Kava näeb välja umbes selline: 

  • reede varahommikul jõuame kodulinna
  • reede hommikul/lõunapaiku oleme emaga köögitoimkonnas
  • reede õhtul külastame randa ning hiljem kohvilaud, mis ilmselt venib poole ööni
  • laupäeva hommikul koolitus (omg I'm excited af!!!!)
  • laupäeva päeval tulevad sõbrad ja istume aias, planeeritud on grillimine (ja et ilm oleks super!)
  • laupäeva päeval munadejaht kahele miniinimesele
  • laupäeva õhtu on lahtine, kuid ilmselt venib sõprade külastus õhtuni, kui mitte poole ööni, pole ju siiski mitu kuud näinud
  • pühapäeva lõuna ajal poeskäik
  • pühapäeva pealelõunal põrutame pealinna ja naaseme siiapoole lahte
Ma panin praegu selle plaani siia kirja, ilmselt midagi muutub vahel, midagi tuleb juurde, loodetavasti midagi vahelt ära ei jää, kuid üldiselt annab see pildi kätte. Eks ma siis peale pühi vaatan, kui palju see paika pidas. 

Tulin siia aga pühadest kirjutama, täpsemalt miniinimestele (issand kuidas mulle see sõna meeldima on hakanud :D) mõeldud ettevõtmine. 

Nimelt mõtlesin, et kui me nii kui nii õues oleme, siis võiks lastele ka midagi korraldada, munadepühad ju ikkagi. Mõeldud-tehtud. Või no see teostuse osa tuleb alles nädalavahetusel, aga see selleks, eks. Rääkisin emaga ning nüüd on nii, et meie kanda jäid magusad munad, ema ostis valgeid kanamune ning vend ostab munavärvid. Ma ei tea, ma ise pole näinud ja täditütar ütles, et siin neid tabletivärve polegi, siin on sellised, kus on šabloonid ja totsikute sees värvid koos pintsliga. No mis seal ikka. 


Ma ei hakanud liiiga palju mune ostma, kuna need lapsed saavad meie juurest lahkudes kaasa suhkru üledoosi. Meil emaga on plaanis veel kringel ja tort (kook), seega magusast puudu ei tohiks jääda. 

Mul tegelikult hakkas pea valutama ja härra sätib end juba magama (kell on veerand üheksa, duh..), seega ma tõmban ka otsad kokku. 

Muide, alles oli see mõte, et läheks kodumaale, siis oli selleni kuu aega, siis oli nädal ja nüüd on juba pühapäev ning neljapäeval on minek!

No comments:

Post a Comment