Monday, April 10, 2017

Üks jama päev

Ma ütlen päris ausalt, et ma ei oodanud tänast päeva üldse. Nimelt on täna see päev, kus ma pean 24 tunniga väga palju asju ära tegema.

No alustame sellest, et ma pean tegema suurpuhastuse, kuna kui meie oleme Eestis, tuleb siia elama meie kassi lapsehoidja ning viisakas vast oleks ta ikka puhtas korteris vastu võtta. Pean ära pesema kõik pesu, mis on korvi jäänud,  ja veel tahan ma täna koristada nii, et pesen kõik plaadid, pliidi (nii seest kui väljast), külmkapi jne puhtaks. Ma jooksvalt ikka teen neid asju, aga täna tahan kõik üle käia.

Siis pean ma oma küüneasjad välja võtma, kuna üks küüs tahab parandamist. Ja muidugi on see küüs mu dominantsel käel ja teise käega ma olen paras kobakäpp, aga no mis parata, tuleb ära teha, eks.

Siis ma pean täna asjad ära pakkima. Ma eile õhtul juba alustasin, kuid täna pean viimased asjad ka panema, kuna homme ma olen tööl ja õhtu peale väga ei panustaks ning neljapäeval ma tulen varem töölt ära ning olen kodus vähem kui tund, ja siis hakkame sõitma.

Alustuseks ma pean läbi mõtlema, mis ma üldse kaasa võtan. Ma olen täiesti kindel, et midagi jääb nii kui nii maha, see on nii tüüpiline. Õnneks passi ja ID-kaardi ma juba pakkisin ära.

Haha, vahepeal ütlen, et ma ostsin eile kommi, noh et lapsehoidja saab neid süüa, ja nüüd ma sorteerin siit skittlesid välja ja söön neid ise. :D

Aa ja kui ma kirjutasin ajakava,  siis kohe peale postituse avaldamist tulid muudatused.

Noh, ja mis veel. Aa, ma lubasin täditütre poega inglise keelega aidata, aga ma vist ei viitsi sinna minna, kutsun nad vast siia, muidu mul läheb nii kaua ja ma ei jõua midagi tehtud.

Ee.. Ja no söögi peaksin ka valmis tegema. Pea on täiesti tühi, ideid pole, aga pole hullu, mõtlen midagi vast välja. :)

No comments:

Post a Comment