Tuesday, April 11, 2017

Üks jama päev UPDATE

blog.tr.ee

Eelmisest postitusest on juba mõned tunnid möödas ning nüüd võin teid asjadega uuesti kurssi viia.

Niisiis, võtsin eelmise postituse lahti ja hakkan selle järgi kirjutama.


  • SUURPUHASTUS
No see on mul tehtud. Enam-vähem. Pesu peseb praegu ja kuivati ka üürgab ja kui masin nüüd lõpetab, siis panen viimase laari pesema. Aga äkki olen isegi nii tubli, et pesen LÕPUKS härra talvemantli ära? No sellega on see jama, et ta läks sellega tööle. Tööl ta küll vahetas riided ära, aga riietusruumis rippus mantel nagis mustade (diislised) riiete kõrval ning nii see läks. Ma ausalt isegi ei tea, kuidas ma selle puhtaks saan. Äkki aitab kui see mingi viis korda järjest mingi programmiga läbi pesta?


  • KÜÜNE PARANDAMINE
Nooo sellega on sellised lood, et, ää, ee, ma lihtsalt viilisin selle küüne lühemaks. :D :D :D
Ma ausalt ei viitsinud seda tegema hakata, seega läksin lihtsama vastupanu teed. Nüüd lihtsalt palvetan, et see püsiks ka ilusti, kuna on oht (suur tõenäosus ehk siis ilmselt nii juhtubki), et geel on sealt lahti ja ta lihtsalt lööb küüne pealt lahti. Aga ma ausalt kohe üldse ei viitsinud..

  • PAKKIMINE
Ega sellega ka väga kiiduväärt lood pole. Ma olen mitu korda mõelnud, et no ma panen need asjad veel ära ja siis on kõik. Ja siis ma olen ära unustanud.

EDIT: Läksin ja panin viimased asjad kotti. Nüüd on veel pakkida elektroonika, kuid telefon, tahvel ja laadijad lähevad enne minekut kotti ning digika ja akupanga ma laen enne täis ja siis leiavad ka nemad oma tee kotti. 

  • TÄDITÜTRE POJA INGLISE KEEL
Ma ootasin neid kella kahe ajal, kuna sellel ajal oleks ma ise sinna läinud (leppisime eile nii kokku), kuid neid pole ja ta ütles, et nad tulevad õhtupoole. Okeei. Aga see peaks kiiresti minema, ma eeldan vähemalt, et ta kodus teeb selle valmis ning ma kontrollin. Mingi selline harjutus pidi olema. 



Vahepeal lisanus veel see, et ma keetsin pliidil Bountyt ja nüüd panin need jahtuma. Meil vanema vennaga on tekkinud selline jabur traditsioon, et kui kuskil (välismaal) käime, siis toome üksteisele sealt Bountyt. Nii on olnud, et iga kord, kui Soomes käinud olen, olen talle selle kaasa ostnud. Seekord otsustasin aga et teen selle hoopis ise. Eriti kuna ma avastasin, et see nii lihtne on. Nüüd on vaja vaid šokolaadiglasuuriga üle käia ja valmis!

Ja lisandus ka poeskäik. Ma avastasin, et meie lihavarud hakkavad otsa saama ( pluss eelmine kord ma miskipärast juurikaid ei ostnud). 

Ja kohe kui poes käidud, hakkan õhtusööki vaaritama. Mul ideid pole, aga tean, et see peab olema midagi kiirestivalmivat, kuna härra tuleb ju otse töölt. Mul mõlgub peas kaks asja: bolognese kaste ja juustukaste, eks näis, kumb sõelale jääb. 

No comments:

Post a Comment