Friday, March 31, 2017

Research- ploomipuu otsingul

Ema mainis, et tal oleks vaja aias õuna- ja kirsipuud trimmida. Selle peale vastas aga vanem vend, et selle kirsi ta võtaks üldse maha. On teine väga vana ning saak on kehvavõitu, väga pisikesed ja hapud kirsid. Ema on sellega päri ning mainis, et paneks asemele kasvama ploomipuu. No selge, võtsin omale eesmärgiks uurida erinevaid ploomisorte. 

Niisiis, mul oli valmis kirjutatud kaks lõiku selles postituses (esimese jätsin alles), kui ma avastasin, et aga võiks emalt küsida, kas tal mingeid eelistusi on. Noh, okei, helistasin siis talle. Ütles, et kunagi neil oli aias ploomipuu, kus suured sinakad/lillad mahlased viljad küljes. Okei, selge, kollased jätame välja. Ta ütles veel, et punased võivad ka olla.

Ma juba jõudsin Neeva aia lehe lahti võtta ja hakkasin uurima seaset sortimenti, mis oli muide väga lai- 20 erinevat sorti. Olin juba valmis neid kõiki googeldama, kui otsustasin veel enne tädile helistada. Ta on inimene, kes oskab sellise asjaga aidata. Selge.

Esitasin tädie oma mure ning ta vastas hetkekski mõtlemata "Pane Ave". Ja siis rääkis, et neil oli (külm võttis just ära) ja sellel olid võimsad ja mahlased viljad küljes ja terve puu oli ploome täis, Nii palju siis minu googeldamisest. :D



No comments:

Post a Comment