Tuesday, February 21, 2017

Täna olen produktiivne.. või siis ka mitte

Mul oli kindel plaan täna suurpuhastus teha kodus, kuna juba reedel jõuavad ema ja vend siia, kuid homme ja ülehomme olen ma tööl ja ma ei taha seda reede peale ka jätta. Niisiis, millegi pärast oli mul tavaliseks ajaks (7,30 ja 7,45) äratus pandud. Need ma panin kohe kenasti kinni ja magasin edasi. Siis peale üheksat helistas härra ja oli väga üllatunud kuuldes, et ma alles magan. Peale seda vedelesin veel ühe tunnikese voodis, tegin veidi trenni (otsustasin uuesti alustada) ja käisin duši all. Esialgne plaan tegelikult oligi end liigutada, pesus käia ja siis koristama hakata.

Pesus käidud, avastasin, et sõbranna (kes samuti Soome kolis, peale mind) oli mulle kirjutanud, asusisn temaga vestlusesse, siis juba teistega. Aa, trenni ajaks olin Rammsteini mängima pannud ning mingil arusaamatul ja tobedal põhjusel istusin arvuti taha. Kell on nüüd pool üks läbi ja siin ma olen, istun arvutis. Ei, tegelt ma vahepeal olen püsti ka tõusnud ja möödaminnes nipet-näpet koristanud, aga mul oleks vaja veel teha. Kaks asja, mis ma kindlasti puhtaks tahan teha on pliit ja vaip. Ma hakkan seda pliiti kergelt juba vihkama, brr.

Aga jah, istusin arvutisse ja siis meenus, et tahtsin alist ühte asja vaadata, ja siis tahtsin üle vaadata nimekirja asjadest, mis ema ja vend meile kodumaalt toovad (natuke nipet-näpet) ja siis võtsin blogi lahti ja siis googeldasin soome keele harjutusi ja nüüd lahendan siin neid ja üllatun, et pole ma midagi nii loll, midagi ikka mäletan ka veel (sõnavara).

Aa, no jah, mul praegu mängib skyplus ja tuli just weekendi reklaam ja ma vist hakkan hauduma plaani, kuidas härra ära rääkida, et me sinna jõuaks. No ja ma ei teagi, mis seis praegu on, sest ta ütles, et ta läheks pigem weekendile kui Rammsteinile ja ma nüüd mõtlen, kummale ma rohkem minna tahan. Huvitav, kas saaks kuidagi nii, et ta oleks nõus mõlemale minema?

Ahjaa, muidugi. Ma tahtsin täna omale küünehoolduse ka ära teha, ja tahtsin varvastele geellaki panna. Ma peaks vist liigutama hakkama, kui tahan midagi tehtud saada. :)

No comments:

Post a Comment