Sunday, February 19, 2017

Päriselt või?!

Issand kuidas ma vihkan neid "turvalisuse tõttu vahetage oma parool" jne asju. Ma panin kunagi oma uneti 12-tunniks lukku, kuna viskas ette, et vahetage parool ära. No ja panin "uue" parooli, mille peale vaatas mulle vastu lause: "Viimased 13 parooli ei tohi olla samad."


Ma ei tea, ma olin päris pahane siis. Panin mingi parooli ning enda meelest jätsin selle meelde ka.. kuni järgmine kord avastasin, et ma ei mäleta oma parooli. Ja nii ma seal kolm korda vale parooli paningi kuni konto lukku läks. Peale seda tegin omale Mobiil-ID. Sellega on ka see nali, et nüüd ma olen Soomes ja otsustasin seda SIM-kaarti telefoni sisse mitte panna. Nimelt on mul tähtajaline leping ning kui soovin seda varem lõpetada, pean maksma trahvi 70eur. Kuna mul aga nii vähe on veel jäänud, otsustasin, et maksan pigem arvetena seda kuni aeg täis saab. Kuna ma aga Soomes olen, siis iga sõnum, mis mul sellele kaardile tuleb, maksab, jätsin selle kaardi seisma.. kuniks mul oli vaja internetipanka sisse minna. Siis ma avastasin, et ma ei mäleta enam oma salasõna ja seda saab muuta, kui sisened Mobiil-ID-ga. :D



Niisiis, praegu ma tahtsin (läpakaga) blogisse tulla ja siia üks postitus kirjutada. Kuna ma olin aga Chrome ajaloo kustutanud, kaasaarvatud kõik salvestatud vormid ja salasõnad, pidin uuesti sisse logima. Hakkasin seda tegema nagu tavaliselt, kui viskas mulle mingi samasuguse asja ette, ala et kas oled ikka sina. Aimates halba, hakkasin edasi uurima. Kuna mul on selle kontoga seotud see sama vana number, pidin midagi muud kasutama. Vaatasin siis, et saan end tuvastada vastates nendele küsimustele, mis ma ise kunagi valinud olen. Noh, okei. Niisiis, esimese õpetaja nimi. Pff, lebo. Järgmine. "Aasta, millal selle konto lõid" ja siis pidi valima kuu ja aasta.. Nagu.. päriselt või? Kes kurat seda veel mäletama peaks. Järgmine. Siis tahtis, et ma kirjutaksin meiliaadressi, mis mul selle kontoga seotud on. Okei, lihtne. Kirjutasin selle, sinna saadeti see kood, kirjutasin selle koodi siia, ja vastu vaatas mulle selline asi:



Nojah, mine sa ka p-sse siis. Olin juba päris kuri ning mõtlesin, et no mis siis nüüd saab, kas ei saagi enam läpakaga sisse? :D

Noh. aga siin ma nüüd olen, kirjutan seda postitust läpakaga (sest telefonis läbi appi ei sa ma millegipärast siiani pilte lisada).

No comments:

Post a Comment