Friday, February 3, 2017

Random

Issand halasta, Inga, mida sa teed? Ma tahtsin juba eile õhtul ühe postituse teha, aga nagu näete, siis seda pole, pole isegi mitte mustandites, sest ma pole seda veel alustanud. Eile oli tore plaan kirjutama hakata, aga kuskil üheksa ajal ma istusin diivanil läpakas, kui härra korraks koridori läks ja kui ta tagasi tuli, ma juba magasin istuli, läpakas süles. Nii palju siis sellest, lükkasin selle tänasele.

Täna mõtlesin lõpuks kaua magada. Mis te arvate, mis juhtus? Ma tegin juba enne poolt kaheksat silmad lahti ja vaatamata korduvatele katsetele uuesti uinuda, see ei õnnestunud mul.

Vedelesin tunnikese voodis ja otsustasin lõpuks tõusta. End korda teinud, mõtlesin lõpuks pliidiga midagi ette võtta, mul läks ükskord kõrbenud piim sinna peale ja ei vee ega nõudepesuvahendiga (mul polnud hetkel muud) ma seda maha ei saanud. Rääkisin poes täditütrele ka sellest ning ta andis mulle mingit vahendit. Teate, ma oleks võinud enne-pärast pildid teha, aga noh, teadagi mis lolli pea kohta öeldakse, sest ma tegin uue toidu ja mingi fking puljong läks keema ja pritsis üle ääre ja muidugi maandus pliidile. Nii palju kui sain tõmbasin kohe ruttu lapiga üle, aga ma tegin parajasti selle peal süüa, seega pidin ootama, kuni valmis saab ja siis plaat veel maha ka jahtub. No ja long story short- nüüd ma pean vist uuesti selle vahendiga tegema.

Mis ma aga tegelikult tahtsin öelda, ongi see, et ma tahtsin üht teist postituse teha ja kui mul lõpuks selleks aega oli, avastasin ma end youtubest Rammsteini videoid vaatamast. Ma loodan, et mu naabrid ei pahanda, et ma reede hommikul kell üheksa neile Rammsteini lasen :) (mõistlikult ikka, muusika pole liiga vali). Eriti loodan, et ei pahanda inimene, kes meie korteri all iluteenuseid pakub. Las kliendid kuulavad vahelduseks teistsugust muusikat ka. :)

Ma aga tõmban otsad kokku, sest peab veel koristama. Ausalt, ma ei tea, mis minuga on juhtunud. Ma ütleks, et enne ma olin lausa laisk ja koristasin siis, kui juba selleks otsene vajadus oli (ok ega ma päris prügihunnikus ka ei elanud, ärge nüüd päris seda ka arvake), aga nüüd ka kodus muud ei teegi kui käin lapiga ringi. Õudne ju.

Also, meil on mingi imelik pesumasin. Alguses ma ei osanud seda üldse kasutada. Noh, et valisin programmi ja asjad ära ja jäin ootama, et see tööle hakkaks (jah ma vajutasin ikka nn start nuppu ka). Ja käiski mingi hääl, mis meil koduski oli, ja siis ma teadsin, et hakkas tööle. No ja kui ma mingi tunnikese pärast avastasin, et ma pole pesumasina häält kuulnud, läksin vaatama. Ei teinud midagi. Kui härra koju tuli, proovis tema. Ja siis ütles, et kuskilt tagant peab mingi kraani lahti keerama, aga kui liiga palju keerata, hakkab see läbi laskma. Ahah, eks. Täna proovisin siis. Panin tööle, tuli meelde kraan, keerasin seda veidi, tegi mingit häält, aga pesumasin tööle ei  hakanud. Keerasin veel veidi, hakkas tilkuma (rohkem nagu nirisema), siis otsustasin rätiku ümber selle keerata ja las niriseb, sest vähemalt hakkas tööle. :D

Mul on veel mõned tunnid aega ja siis lubas täditütar mind turule viia (Turule turule - see what I did here, ah? :D)

No comments:

Post a Comment