Wednesday, February 1, 2017

Esimene "tore" öö uues korteris

Ma olen siiani meie korteriga küllaltki rahul olnud. Siiski, kui ma miinustele mõtlen, siis tuleb kohe kaks tükki pähe. Esiteks, kui keegi naabritest süüa teeb, siis on seda lõhnast kohe tunda (üks tegi praekartuleid, ma tegin vastu kooki :D). Ja teiseks, ma tahaks öelda, et köögis on vähe tööpinda,  aga tegelikult pole seal seda üldse. Ma kasutan selleks kraanikausi äärt ja pliiti, seega kui mul midagi pliidil on ja samal ajal näiteks midagi tükeldada on vaja, siis potid-pannid on tagumistel plaatidel ja lõikelaud esimestel.

Ja kolmas asi, millest ma ka kirjutama tulin, on see, et seinad on papist, aga see pole vaid meie majas nii, nagu ma aru olen saanud, siis see on Soomes igal pool nii. Täditütar lõhkus omal majas ühe seina ära ja seal oligi reaalselt kaks kipsiplaati ja vahelt oli tühi.

Meie korteris on nii, et alati käivad mingid imelikud helid. Ei, mitte kummitused (loodetavasti), vaid kui keegi naabritest midagi teeb, on see meie korteris ilusti ära kuulda. Ma ei ütleks, et see nii väga segav oleks, mind ei häiri see isegi siis mitte, kui ma üksi kodus olen.

Küll aga sain ka selle peale kurjaks eile/täna. Ma ei tea, mis värk oli, aga kui ma voodisse läksin, oli kõik nii ilusti ära kuulda. Ei, keegi ei teinud mingit prallet, vaid sellised tavalised asjad nagu vee tõmbamine, vee liikumine torudes, jutustamine, ja eriti hästi kuulsin ma meie kohal elava elevandi toimetusi. Päriselt, ma jäin alles peale kolme öösel magama.  On the bright side, ma sain ühe raamatu peaaegu läbi loetud, ca 200lk lugesin ära. Väga huvitav raamat on muide, aga mitte selle pärast ma ei suutnud uinuda. Mul oli uni, aga pidevalt keegi tegi midagi ja kolistas kuskil, seega oli suht võimatu magama jääda.

Ja minule mitte omaselt jõin ma hommikul isegi kohvi. Kujutate ette, mina ja kohvi. Ma pole seda teab mis ajast joonud, mäkis vist jõingi viimati ja seal pole ma juba 11 kuud töötanud.

Ma ei saanud, ma olin nii väsinud hommikul ja täna on tööpäev ka. Mõtlesin, et lapse lõunaune ajal ise ka tukkuda, aga ma tõin keskmise lapse lasteaiast ära ja see laseb sul jee magada. Ma kujutan ette, et kui ma praegu magaks, hakkaks siin selline trall pihta, et ärkaksin mina ja ärkaks ka pisike.

Vot kuhu ma selle jutuga jõudsin. Ma nüüd lõpetan, sest laps magab ja lapsehoidjal on pikk lõuna. :)

No comments:

Post a Comment