Friday, February 17, 2017

Kuidas (mitte) kooki teha

Lugesin Malluka seda krevetisupi postitust ja mõtlesin,  et ma teen nüüd nii palju süüa (ehk siis valmistoitu on täiesti out ja isegi kotletid teen ise),  et miks ka mitte ise mõni retsept kirja panna. Niisiis, hommikul tegin just kooki, aga jäin praegu mõtlema,  kuidas see kirja panna. Noh, umbes nii:

Vala anumasse maitse järgi suhkrut ning löö sinna kolm muna (nii palju oli parajasti "vanemas" karbis) ning mikserida munad vahtu (kas nii on korrektne öelda?). Võta 200g võid ning lisa munale sellest umbes 1/3 ning sega korralikult läbi. Seejärel lisa jahu, peaks vist olema ühe muna kohta üks supilusikas, aga mina panin neli, vaatasin,  et konsistentsilt normaalne jääks. Piima ma seekord ei lisanudki, ei näinud selleks vajadust. Sega vaikselt läbi. Jah, põhjaks on võetud muffiniretsept, ja ma kuskilt lugesin, et muffini taigent ei tohi palju segada.

Nüüd lisa omale meelepärased lisandid, kui soovi on, siis ka näiteks kakaod. Ma tahtsin seekord kakaoga teha, aga unustasin. Hea küll,  teinekord ehk. Võtsin parajalt maapähkleid ning lõikasin need pooleks ja lisasin taignale. Seejärel võtsin valget ja tumedat šokolaadi, tükeldasin ära ja läks ka see sinna sisse. Mulle nimelt meeldib, kui šokolaad on tükkidena sees. Segasin kõik kokku, valasin vormi ja panin 200-kraadisesse ahju 25 minutiks. Aa, peale puistasin  tegelikult kookoshelbeid ka.

Peaaegu pool tundi hiljem võta kook ahjust ja imesta, et isegi täitsa hea tuli.

Noh, ja kui palju kasu oleks kellelgi sellisest retseptist? :D

Ma tavaliselt (kogu aeg) teengi süüa nii, et kõik kogused on silma/tunde järgi ning proovides otsustan, kas lisan midagi või mida ma lisan.

No comments:

Post a Comment