Tuesday, February 14, 2017

Panin mõned read kirja

Ma tahtsin sellest eraldi postitust teha, aga kuna ma seda veel teinud pole, aga uus postituse idee tuli peale, siis mainin nii möödaminnes, et mind hakkas vahepeal geelitehnoloogia (geelküüned) huvitama. Sellest aga mõni teine kord.

Ma praegu vaatan blogimaastikul ringi ja mulle jääb silma, et kõik leiavad nii palju negatiivset igal pool. Ok, mitte päris kõik, aga no ikka päris palju. No see Malluka "surnud titade" pildistamine (mis minu meelest oli väga nõme, kuna pisikeste laste emad käisid ka ilmselt neid kommentaare lugemas ja milline värske ema tahaks oma lapse kohta seda lugeda?) ja siis see never-ending Malluka ja Eveliisi "sõda" ja noh, võtke lahti blogipostituste reklaamimise grupp fbs ja vaadake ise.

Ok, tegelt mul on endal ka ühega üks kana kitkuda, seda mitte mõne blogijaga,  vaid siin Soomes ühega, aga sellest ma kirjutan hiljem, sest ma saan õhtul temaga kokku ja räägin talle ka, et ma ta peale pahane olen. Ta ilmselt ei tea seda veel :D

Aga ma tahtsin jõuda selleni, et kõik siin kaklevad ja kirjutavad negatiivsetest asjadest, ja siis olen mina. Noh, ma näiteks uurin erinevate salongide ja koolitajate kohta ja arutlen omaette, et mis järjekorras ja mis koolitustele ma lähen ja millal ma nendega üldse algust teen. Nimelt hakkan ma end Eestis koolitama, kuid siis peab juba transpordi peale mõtlema ja pean vennalt ulualust paluma. Siis ma mõtlen, et ehk alustaks üldse ripsmepikenduste koolitusest.

Ripsmetega seoses üks "nali" ka. Täditütar küsis mitu korda, kas ma ripsmete koolitusele ei plaani minna. Ma vastasin, et esimesena tahaksin geelitehnoloogia koolitusel ära käia ja edaspidi kõike muud õppima hakata. Ja ta küsis seda veel mitu korda kuni lõpuks ütles, et ta jääb nii kauaks küsima, kuni ma jaatavalt vastan. :D

No ja siis ma mõtlesin, et äkki alustaks hoopis sugaringi koolitusest. Uurisin praegu neid hindu ja ainus koolitaja Eestis (litsenseeritud) küsib selle eest 250eurot. Selle sisse jääb kaks päeva (kuu ajalise vahega) ja saad omale ka materjalid ning ta ütleb ka, millise suhkruga sa edaspidi teha võiks.

Oehh, teate kui huvitav on ilumaailm. Mina, peaaegu 21-aastane maaplika avastasin enda jaoks ilutegemise ning see on nii põnev! Päriselt ka. Ükskord täditütar tutvustas mulle küünepuuri ning sellega oli nii lihtne teha, ajaliselt teeb kõvasti kiiremini kui viiliga. Nüüd ma tahan veel seda puuri kasutada, et vilunumaks saada selles. Aa ja ma jäin ükspäev mõtlema, et puuriga teeb siuh ja sauh ära ja valmis (ainult kuju pead viiliga tegema, aga isegi selle lõppviimistluse teed puuriga), aga et kui koolitusele minna, siis seal peab ikka viiliga tegema. :D

No vot siis, kuhu ma selle postitusega välja jõudsin. :D

No comments:

Post a Comment