Saturday, January 28, 2017

Tänased avastused ja tähelepanekud

Kuna mul üks lugeja Pärnust mainis, et kui ma välismaal olen, võiksin rohkem blogida, et ta mu tegemistega rohkem kursis oleks, siis kuskilt peab ju alustama ja just selle postitusega teen ma algust. Selles postituses räägin ma tänase päeva avastustest ja tähelepanekutest (PS Ärge pange tähele, kui need on varasemast ajast ehk Soome kolimisest, enamus on siiski tänasest!)


- Härra avastas, et ma vihkan teda ja selle asemel, et seda talle otse näkku öelda, ussitan ma vaikselt aastaid, kuni ta sisemiselt ära sureb. Selle alla kuulub näiteks see, et ma lasen tal raskeid poekotte käeotsas koju tassida (Olgu mainitud, et ta ise tahtis jalgsi minna).

- Ma ütlesin kohe alguses ära, et ma olen nõus 30km sõitma (khm härra istub roolis), et poodi minna, kuna just nii kaugel asub Prisma. Täna sain ma sellele kinnitust- KCitymarket ja SMarket on ikkagi kallimad poed ja no mitte kuidagi ei taha osta kartulit kilohinnaga 1.19, kui Maksimarketis (Pärnus) on sama asi 0.19eur/kg. Okei, soodukate ajal võib nendesse ka minna, kuid kui üldiselt valida, siis ikkagi Prisma. 

- Härra mõnitab mind. Ta viis mind talouspörssi-sse (?) selleks, et seal mul isegi ühte tiiru mitte lasta teha ja vinguda, et lähme ära, lähme ära. Aga seal on nii palju asju ja nii odavalt ju!!

- Soomlased on ühed suured raiskajad. Päris tõsiselt. Mul oli vaja paprikat osta ja minu käsi ei tõusnud seda enda korvi tõstma. Võtsin hoopis 2tk pakis, sest "päris lahtiselt" seal polnud. Ainult 2tk pakis või nii:


- Mul on selline lahe kass, kes poseerib koguaeg nii, et raske on sellest mitte pilti teha (See aga ei tähenda, et mina häid pilte oskaks teha):





- Härra tegi täna minust pilti ja ma avastasin, et ma olen juurde võtnud. Ja mis te arvate, kas ma süüdistasin ennast selles, et ma valimatult igasugust jama näost sisse olen ajanud? Pff, loomulikult mitte! Ma süüdistasin selles härrat, et ta pole mulle öelnud, et ma paksuks olen läinud!

- Soome on mind vist omaks võtnud. Keelt ma küll ei oska, kuid kui ma telefonis ükskord Chrome lahti võtsin, viskas mulle ette google.fi ning teavitas mind, et see lehekülg on eesti keeles, kas soovin, et nad selle mulle arusaadavasse keelde tõlgiks.


- Me kolisime siia sisse ja avastasime, et wc uks ei käi lukku. Kahekesi olles pole sellest midagi, kui aga külalised on, siis meeldiks mulle, kui see siiski lukustatav uks oleks. Härraga arutasime juba, et ta paneb sinna haagi, kui avastasime, et uks käib lukku nii, et seespool olles lükkad lingi üles ja väljast ei saa siis ust lahti.

- Härra otsustas, et tema enam jalgsi poodi ei lähe (lisaks sellele, et mind ta enam poodi ei vii). Täna plaanisime poeskäiku ja härra pakkus välja, et läheks jalutaks sinna. Mõeldud-tehtud. Okei, mitte päris nii lihtsalt.. Läksime kaugemasse poodi, ostsime oma koti ilusti täis, kuna me sealt aga kõiki asju ei saanud ja seal ka kallim oli, otsustasime ülejäänud asjad SMarketist osta. Sinna jalutamine polnud midagi. Jama oli siis, kui me sealt lisaks kaks kotitäit asju ostsime (nii palju siis meie kaasa võetud riidest kotist..). Ma võtsin endale kõige kergema ja härra võttis endale need kaks raskemat, Ausalt, te oleks pidanud härrat teepeal nägema ja mul on tõesti kahju, et ma temast pilti ei teinud. Ta oli näost nii punane, sest tal oli meeletult palav ja iga mingi maa tagant jäime me seista, et ta saaks käsi puhata. No härral oli see kottide kandmine veidi raskendatud, kuna tal see üks sõrm on ikka päris kole ja teine on vasak käsi, niiet jah. :D

- Ma avastasin täna, et mul on liiga vähe asju!! Ignoreerige seda postitust, kus ma ütlesin, et mul asju liiga palju on. Ma ju ikka tegin sellise postituse?

Igatahes, mul on kolm hapukoort, mis hakkavad säilivusaja lõpule lähenema ning otsustasin, et teen võileivatorti. Tegin selle valmis ja teatasin härrale, et kahekesi me sellest jagu ei saa, kutsugu keegi külla. Tulemuseks on see, et meil tuleb homme kolm külalist. Pole midagi, eks, kokku viieliikmeline seltskond. Jamaks läheb siis, kui nad tahavad söömiseks-joomiseks nõusid. Mul on praegu kuus (coca cola) klaasi, kaks praetaldrikut, kaks tavalist ja kaks väikest taldrikut, kaks kruusi ja üks härra mingi termostass vms, ja kaks kaussi. Ja ma pakun neile võileivatorti. :D Küpsetasin veel magusa koogi ka, aga selle kõrvale soovitakse ilmselt teed ja kohvi. Ma pean härrale sõnad peale lugema, et meie ise joome homme siirupivett. :D

Igatahes härra magab juba ja ma peaksin talle kaissu pugema. Mul on mõtteis veel mõned asjad, millest kirjutada, nüüd peab vaid lootma, et ma selle viitsimise leiaks. :D

No comments:

Post a Comment