Sunday, January 29, 2017

Laske veel hull kööki

Nii, nüüd ma sõin viimase tüki võileivatorti ja võin rahus kirjutama hakata. Teate, millest selline pealkiri tuleb? Ma kohe räägin teile.

Meil on siis korteris täiesti korralik ja funktsioneeriv praeahi, mille ma kohe esimest korda süüa tehes ka järgi proovisin (kana). Siis koitis mulle, et ahhaa, ma saan ju ka kooke teha. No ja vot täpselt sealt see kõik allamäge minema hakkaski. Teate, mis me täna söönud oleme? Võileivatorti, magusat kooki (eilset), magusat kooku (tänast) ja mingeid omaloomingu pitsasaiakesi, mis ma nii muuseas tegin. Ja just ma kirusin, et ma olen kaalus juurde võtnud..

Noh ja kui nüüd teemast kõrvale kalduda, siis ma räägin selle ka ära. Mu ema on mulle rääkinud, et tema lapsepõlves neid olid väiksed gaasiballoonid, millega nad oma siirupivett limonaadiks tegid ja alati ma olen unistanud, et ma endale ka sellise saaksin. Ja arvake nüüd, kas ma sain selle? Muidugi ei! Okei okei, tegelt sain ikka. Nagu te teate, siis härra isa käis meil täna külas (vend ja isa elukaaslane oma lapselapsega ka). Eile, kui härra oma isa kutsus, siis isa küsis, mis meil vaja on, et ta toob. Ütlesin, et midagi ja selle peale ta vastas, et ah siis ei saa tulla, kui midagi ei too. No ja sinna see jäi. Kuni nad täna tulid ja selle sama asja meile tõid. Ma alles katsetan seda, aga juba ma jumaldan seda. No see võib muidugi ka alguse asi olla, aga siiski.

Praegu on meil kahe maitsega siirupit, aga juba proovisime ka tavalise siirupiga teha ja juba tegin ka tavalist mullivett. Ma otsisin, kust seda lisaballooni saaks (meil kaks tükki praegu, üks on sees). See käib nii, et kui viid tühja ballooni, saad täis odavamalt. No ja ma vaatasin, et täis balloon niisama prismas maksab 25 euri, aga ühe ballooniga saab teha u 60l, seega pole vast väga hullu. Ja pealegi, kui see vaid esimene vaimustus on, siis jätkub meile sellest pikemaks ajaks. :D

Aa ja ma koostan praegu nimekirja asjadest, mis ma tahan, et ema ja vend mulle veebruari lõpus tooksid. Jep, ma planeerin neile juba esimest külaskäiku, kuna nad ei ole nõus sellega, et me mu sünnipäeval midagi ei tee. No ma siis ütlesin neile, et kingituse asemel toogu mulle asjad, mis ma neile ütlen. Kohe peale palgapäeva ostan neile laevapiletid ära ja siis on asi kindel. Ja sellega seoses veel see, et me tegime härraga hea diili (ta ütleb, et kõik meie "diilid" on "head" :D), nimel mina ostan emale ja vennale laevapiletid ja tema maksab nimekirjas olevad asjad kinni. :D

Millestki ma tahtsin veel kirjutada, aga ma juba jõudsin selle ära unustada. Härra läks voodisse ning ma lähen ühinen temaga nüüd. :)

No comments:

Post a Comment