Friday, January 6, 2017

Ikka see viirus...

Teate, härra hakkab vaikselt terveks saama. Jep, käis täna arsti juures ja teisipäeval läheb tööle. Täitsa inimese tunne on juba ilmselt.

Ma ei mäleta, kas ma seda mainisin, aga kui me Soomest tulime ja ema peale tööd koju jõudis, nööpisin Cosmopolitan Diva lahti ja kõrvale pakkusin toodud komme. Pidi tulema ilus õhtu, pidime muljetama jne. No ja siis tegelikkus oli see, et härra jäi haigeks ja ma käisin iga natukese aja tagant teda kraadimas ja okseämbrit tühjendamas. Vot siis.

Aga härra jõudis vaevalt terveks saada, kui mina leidsin uuesti oma suure sõbra- NOHU.  See kuradima nohu. Minu meelest on see kõige haigem asi üldse. Selle tõttu jääb ilmselt homme ka sõprade sünnipäevale minemata.

Ma tegelt tahtsingi siia tulla ja kurta, et halb on olla. :(

No comments:

Post a Comment