Tuesday, January 3, 2017

30 day challenge. Not

Otsustasin täna, et liitun ka blogipostituste reklaamimise grupiga- mõeldud-tehtud. Hakkasin seal scrollima ja leidsin ka selle kurikuulsa 30 day challengi, millest kõik praegu kirjutavad. Alguse sai see ilmselt SIIT. Kusjuures mulle lisandus lugemiseks taaskord üks blogi. Ma hetkel pole selleni veel jõudnud ning ausalt ei tea ka, millal jõuan, sest mul on telefonis kolm blogi lahti jäetud. Ma ei mäleta, kes kaks olid, aga üks oli Marimell. Otsustasin, et vaatan ka selle nn skandaalse blogi üle. Noh, kuna mul on selline komme, et ma alustan blogi lugemist täiesti algusest (u heard me right), siis tänasesse jõudmisega läheb mul ilmselt veel aega. Praegu olen ma 2015a alguses, kus Hedon on juba sündinud ja esimene fotoshootki tehtud. Aga mitte temast ei tulnud ma siia kirjutama.

Vaatasin seda challengit ja mõtlesin, et teemad on huvitavad, seega osaleks isegi, kuid ma tean end piisavalt, et mul pole selleks piisavalt püsivust. Niisiis otsustasin, et nopin sealt lihtsalt mõned ideed ja tahtmise korral kirjutan neist. :P

Katsun vältida sellist asja, et kirjutan ühe päevaga kõik meeldivad teemad ära ja postitan ka ja ülejäänud kuu on vaikus. Mu sõbranna ütles, et minu puhul on kaks varianti- ma kas lasen postitusi kui kuulipilduja või on siin täielik vaikus.


No comments:

Post a Comment