Thursday, December 29, 2016

Update: same old, same old

Ma mõtlesin oma viimast 45-minutit laeval otstarbekalt kasutada ja teid väheke asjadega kurssi viia. Nimelt olen ma kolmveerand tunni pärast Soomes, jälle. Taaskord aastavahetusel, nagu eelmine aasta(vahetus). Üks asi siiski on, millest ma kirjutan kodumaale naastes, kuna see on vist veidi pikem teema.

Eile ärgates mõtlesin, et peaks vist koju jääma, kuna väga halb oli olla. Kohe tõsiselt halb. Otsustasin siiski tööle minna, lootes, et ehk päeva jooksul läheb paremaks. Ei läinud, läks hullemaks hoopis. Kell 12 läksin igatahes koju.

Tundub, et mingi viirus on liikvel jälle, kuna mõned päevad varem oli vend samamoodi voodis, eile oli mul äärmiselt halb olla, üks töökaaslane läks mõned tunnid varem koju samade sümptomitega. Ühel teisel töökaaslasel oli ka halb olla, kuid ta pidas vapralt päeva lõpuni vastu. Õhtuses vahetuses oli ühel inimesel selline enesetunne alates 25ndast detsembrist ja teise töökaaslase elukaaslane oli kodus haige, samad sümptomid. Täna hommikul teatas ema, et see on ka temani jõudnud.

No okei, see selleks. Eile oli mul küll kui kohutav pohmell,  kuid täna on juba tunduvalt parem. Päris hea olla ei ole, aga siiski talutav. Muidu ma poleks praegu laevaga teel Soome.

Ega tegelikult midagi väga muud öelda polnudki vist. Aa, uuel aastal tahan kirjutada Steffist, nimelt arvan ma, et tal võib stress olla, seega kassiomanikud- hoidke uuel aastal mu blogil silma peal. Esimesel nädalal tahan temaga arsti juurde minna, et välistada füüsilised haigused, aga sellest juba siis, kui seal käidud.

Jõulupostitust ma seekord ilmselt ei teegi. Praegu olen hiljaks jäänud ja läpakat mul kaasas pole, telefoniga pilte lisada ei saa, ju ta siis jääb.

Kui ma vahepeal siia ei satu, siis teile kõigile soovin kaunist aastavahetust!

No comments:

Post a Comment