Friday, December 30, 2016

Aastavahetus juba läbi?

Teate seda tunnet, kui on puhkus või vaheaeg ja ajataju kaob täielikult? No mul on ka praegu midagi sellist. Ma tean nii palju, et neljapäeval me sõitsime Soome ja sealt edasi läks päevade arvestus sassi. Niisiis ma paar korda päevas kontrollin telefonist, mis nädala-ja kuupäev parajasti on.

Täna ärgates olin ma kindel, et on jooksva aasta viimane päev ehk siis 31. detsember. Ja siis ma avasin facebooki..

Vastu vaatas midagi sellist, mis ikka mingi tähtpäeva ajal. Aga siis ma vaatasin, et aastavahetuse... soove? sooviti juba eile.. Vot siis ma vaatasin küll üle, et ehk ma läksin liiga vara magama (kl 23) ja jäin millestki ilma. No et ehk ma ei märganud,  et tegelikult terve päeva toitu vaaritati ja õhtul ühist lauda on ju ka suht raske märgata.

Aga tundub,et eile oli siiski kolmekümnes ja ma pole midagi maha maganud. Okei, sellest novembris algavast paugutamisest ei hakka ma üldse rääkimagi, aga kas nad eile juba head uut ei tahtnud soovida? Okei, ilmselt on asi minus ja ma olen oma traditsioonide "arenguga" mõned aastad maas ega tea, et peale  jõule võib juba head uut ära soovida, siis mõneks nädalaks rahu majas.

Niiet kes veel ei tea- peale jaane tuleb ruttu kõrvitsat lõigata, ise samal ajal jõulutoite vaaritades, peale seda kohe raketid õhku lasta ja siis jälle jaanilõkkeks puitu korjama hakata.

No comments:

Post a Comment