Monday, December 5, 2016

Lihtne nipp, kuidas rikkaks saada

Me härraga oleme mõned korrad lotot mänginud, kuid enamus kolmapäevadest jäävad meil vahele, kuna me lihtsalt unustame piletid osta.. Ei ole seda va mälu, mis parata.

Sellegipoolest pean ma endale meeldetuletuse panema, et kolmapäeval mängiksin, kuna mul on lootust rikkaks saada. Teate, miks? Mäletate seda, et kui sind ära ei tunta, siis saad rikkaks? No vot, ma läksin täna tööle ja reaalselt mitte keegi ei tundnud mind ära. Okei, üks töökaaslane tundis, sest ma saatsin talle eelmine õhtu pildi. 

Igatahes, reedel töölt lahkudes olin ma selline;


Ja täna tuli tööle keegi selline:

Päris tõsiselt, inimesed arvasid, et uus töötaja tuli. Inimesed, kellega ma üle kaheksa kuu koos töötanud olen. Üks isegi ütles, et ta ei tundud mind ära, arvas hoopis, et mingi ülemus jalutab jälle tootmises ringi. 


Seega, minu soovitus teile: lõigake endale tukk ja eriti hästi on, kui prillid ka veel ette panete. Seljuhul ei tunne keegi teid ära ning samm kolm on selline, et ostke endale lotopilet ja samm neli on et supelge rahas!

PS! Ma kasutan Snapchati filtreid, kuna ma pole üheski sotsiaalmeedia kanalis neid pilte jaganud ning kuna mul pole titepilte, mida teiega jagada, siis hakkate te palju snapi filtritega pilte nägema.


No comments:

Post a Comment