Tuesday, December 6, 2016

Jõulukingitustest

Kuna erinevad blogijad on juba novembri kuust kirjutanud postitusi jõulukinkidest, siis otsustasin, et ega minagi halvem saa olla ja panen mõned enda mõtted siia kirja. 

Alustan sellest, et eelmine aasta ma kaebasin härrale (umbes sügisest talveni ilmselt), et mu telefon on nii aeglane ja kaamera ei tööta ja wifi ka ei töödanud ja üleüldse oli telefon katki. Selle peale kinkis härra (ja ta isa) mulle telefoni jõuludeks. 

Lisaks nurisesin ma tööjuures, et mul pole kuuske ja ma pean RMK metsa minema ja sada häda veel. Selle peale kutsus töökaaslane mind oma metsa kuusevargile.

See aasta ma mõtlesin ja mõtlesin, mida ma võiks härralt jõuludeks küsida ning lõpuks mõtlesingi välja, et uusi susse oleks vist vaja. Vanad on üsna räbalad juba.


See pilt on tehtud kuskil nädal aega tagasi, praeguse seisuga on need veel katkisemad. Täna alles avastasin, et mingi pikk niit lohiseb mul järgi. :D

Ja kui ma juba sussidest räägin, siis me perega teeme see aasta loosipakid. Mina sain ema nime ja ta räägib juba väga ammu, et ta tahab jõuludeks susse saada. No ja täna ma tulin koju ja wc-s pesumasina peal ootas mind selline asi, ilmselgelt täiesti juhuslikult oli kataloog selle koha peal lahti jäänud. 


No ja härraga on lood sellised, et ma olen päris tõsiselt kahevahel: kas ma ostan talle hunniku pesu või spa-nädalavahetuse. Jah, täiesti erinevad asjad, aga kuna ma ei tea, mis mind peale aastavahetust ees ootab, siis ma ei julge nädalavahetust broneerima hakata. 

Ja siis on muidugi pere kõige pisem liige- äsja kaheseks saanud vennatütar. Me ema ja venna (ja härraga) leppisime kokku, et teeme talle ka kingi. Tema loosis ei osalenud, kuid see ei tähenda, et ta kingist ilma peaks jääma. Mida me talle täpsemalt kingime, see pole veel teada. Mul ausalt pole õrna aimu ka mitte. Sünnipäevaks ta sai Maša nuku ja pehme Miša, aga topelt ei hakka neid kinkima. Ma ise mõtlesin teletupsude peale, kuid tundub, et nendest hakkab ta välja kasvama? Aa, ja kas te teate- me nägime mänguasjapoes teletupse müügil! Ma võin eksida, aga minu meelest oli XS mänguasjapoes. Aga ema suvel otsis neid ega leidnud kuskilt, ta vaatas isegi kirbukatelt, aga ei miskit. Ning nüüd siis nii :) 


No comments:

Post a Comment