Sunday, December 11, 2016

11.12.16 Jõululaat

Mul täna pikka juttu pole- võtsime end kokku ja vedasime pealinna jõululaadale. Aa, muide, meil on Tallinnas käimisega juba omaette traditsioon tekkinud- iga kord, kui venna juurde läheme, ta alles magab või on just ärganud ning enesetunne on eelneva peo tõttu äärmiselt kehv, if you know what I mean.

Nagu ma juba ütlesin, siis mingit suurt teksti ma siia kirjutama ei hakka, vaid lisan pilte. Mis on ka suht mittemidagi ütlevad.

Alustame kohe pildist, mis kohe mitte kuidagi pole reklaam mitte millelegi, mis algaks M-tähega. 
Kohustuslik joogipilt, mis mingil põhjusel instasse ei jõudnudki

CANDY!!!!

Turistikas vol1
Turistikas vol2

Tegelikult lisan veel, et kui me jõudsime sinna platsile kohale, siis oli instantly selline tunne, nagu oleks kuskile Winter Wonderlandi jõudnud. Okei, võib-olla mitte päris talvevõlumaale, aga mul tuli kohe silme ette pilt kuskilt kaugelt lapsepõlvest. Ilmselt oli see Pärnus, aga kindel ei ole. Igatahes olime seal perega, oli ka talvine aeg, enne jõule, ning olime samamoodi kuskil jõululaadal, kus oli hästi palju erinevaid putkasid/laudu, millel peal erinevaid jõuluteemalisi asju, hästi palju käsitööasju ja no üldse selline mõnus.. laat.

Mulle üldse meeldivad jõulud minu lapsepõlvest, kuna terve pere oli siis koos ja talved olid hästi lumised ja kuusk oli meil alati laeni, ilusti ära kaunistatud ja terve pere istus ühise laua taga.. Olid ajad.. :)

No comments:

Post a Comment