Friday, October 14, 2016

Noor vanainimene

Okei, niisiis, kell on kolm hommikul (öösel? varahommikul?) ja nüüdseks on juba laupäev. Ma jõudsin veidi aega tagasi koju, ning tundsin kergendust, et lõpuks olen ma kodus.

Sõbranna tahtis peole minna ning kutsus kaasa. Mõtlesin, et hea küll, Põhja-Tallinn meeldis mulle kunagi väga, miks ka mitte. Siis jõudis kätte reede ja kuskil kella seitsme ajal õhtul hakkasin ma juba mõtlema, et miks ma ometigi olin lubanud minna. Väsimus ja uni hakkasid peale tikkuma ja no mis siin salata, tavaliselt sellel kellaajal ma olen teleka ees ja hakkan vaikselt unemõtetele üle minema.

Noh, hea küll, mõtlesin, et ei hakka alt hüppama, kuigi iga tunniga kasvas mu uni. Lõpuks jõudis kätte aeg, mil sõbranna tulekuni oli vaid pool tunnikest. Vaatasin omale mingid viisakamad riided selga ja tegin päev läbi seisnud patsid lahti (lokilammas) ning jäin ootama. Enda "korda tegemisega" tuli mingi selline meeleolu, et vast võiks ikka minna.

Sõbranna jõudis kohale, jõi kohvi, jutustasime ja hakkasime minema. Kell oli umbes veerand üks.

Peole jõudes mõtlesin, et oi kuidas ma tahaks praegu kodus olla. Ma ei tea, oli aeg, mil mulle meeldisid sellised peod, kuid enam vast mitte. Ehk oli asi ka selles, et kui tavaliselt olen ma mõõdukalt meestelt tähelepanu saanud, siis täna ma pidin konkreetselt korduvalt "härrasmehi" eemale ajama. Ja mõnele ei jõua ka nii kohale. Mõtlesin, et palju parem oleks, kui  ka härra oleks minuga seal olnud ja poleks neid segajaid üldse olnudki. :)

Noh, bänd ise oli okei, ainult et kuidagi kiiresti kadusid ära. Publiku "korrata" ei mõjunud ning käima pandi klubimuusika.

Aa ja mõned nädalad tagasi käisin üle pika aja sõpradega väljas, baaris bändi kuulamas. Bänd lõpetas kell 23 ja ma mõtlesin, et oleks paras aeg koju magama minna. Ma olin isegi veidi kurb, kui selgus, et edasi on minek kluppi..

Tulles tagasi aga põhiteema juurde, siis ma avastasin, et ma olen noor vanainimene. Ja härra ka. Tähendab, me jõudsime koos selleni. Näiteks härra oli ükspäev elevil, et ta sai pahtli ostetud ja sai meile trepile valgustuse paigaldatud ja nurga korralikuks teha jne. Ja mina samal ajal olin elevil, et  ostsin kummikindad ja sain keemiaga dušinurgas vuugivahesid pesema hakata. Kas see on okei? Arvestades, et meie vanused on 20 ja 24.

Ma ei tea, kuidas teil on? Kas vanuse ja "jõudmise" suhe on paigas või nagu mul?

No comments:

Post a Comment