Monday, October 3, 2016

Ikka mulisen

Kas teil on selliseid päevi, kus te sóöte liiga palju ja pärast kirute end, samal ajal üritades pingviini kombel ringi tuterdada? Minul on täna üks sellistest päevadest. Enamasti vaid õunu söönud (vahepaladeks), kuid ilmselgelt liiga palju. Aga mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada.

Ma ausalt öeldes isegi ei tea, millest ma kirjutama tahtsin tulla, vist mitte millestki kindlast, lihtsalt mõtlesin siit läbi hüpata ja märk maha jätta.

Haiguse koha pealt nii palju, et tänasest hakkas jooksma teine nädal. Või homsest. Ma ei tea, kuidas seda arvestada, kaheksas päev igatahes, siis vist tänasest. :D

Käisin arsti juures täna ja kuna mu köha (mida mul eelmise visiidi ajal ei olnud üldse) talle ei meeldinud ja kurk ka punane on, siis saatis vereproovi andma ja ütles, et tööle ta mind veel ei luba. Uuesti lähen reedel, koos vennaga.

Vend tuli reedel Pärnu, et vereproovi anda ja haigusleht avada, kuna ta peale nädalast kannatamist otsustas aja maha võtta. Täna käis uuesti ning arst ei lubanud ka temal veel tööle minna. Kahjuks peab vend aga homme ikkagi pealinna tagasi minema, kuna koolis peab ikka käima. Aga õnneks on teda nädala lõpus tagasi oodata. Või noh, ma arvan, et ta tuleb, kuna arstiaega ei ole vast kuigi ilus üle lasta.

Aa, ma ei tea, kas ma siin ka hõikasin, aga eelmine nädal olin kindel (neljapäevaks), et saan iga päev (e-r) paki kas postkastist või kontorist. Vot vot, reedel ei saanud. Neljapäeval käisin postkontoris ja ühe paki asemel anti mulle kaks, aga selle teise paki (millest ma teadlik ei olnus) paber tuli reedel postkasti. Ja vot selle eest, et ma reedel ei saanud ühtegi, leidsin täna postkastist KUUS pakki! Wupiduu!! Ma kavatsen kindlasti ka vahepeal kogunenud asjadest postituse teha, aga selle jaoks pean ma arvutisse minema, miskipärast ei saa ma ikka veel telefoniga avaldada postitust, mis sisaldab pilte. :(

Mul polegi muud väga öelda tegelt, otsustasime vennaga kell kaheksa õhtul, et oleks jube hea mõte minna poodi ning peale seda hakata kokkama ja ahju kütma. Ma ei tea, siiani sujub kõik ilusti, toit on valmis ja poolteist tundi on aega ahju kütta, peaks valmis jõudma. :)

No comments:

Post a Comment