Sunday, October 2, 2016

Mis teed?

Ei, ma ei tulnud siia eilsest peost kirjutama (ma polnud pool ajast kohalgi). Ma tahtsin sellest kirjutada, et me kinkisime härrale kolm ps3 mängu ning täna on ta terve päev (jah, täiskasvanud inimene) ühte neist pelanud ja ma vaadanud. Siis ma hakkasin aga mõtlema, et jah, just nii me veedamegi oma selle nädala pühapäevase päeva.

Siis ma jäin mõtlema, et aga mida me tavaliselt kodus teeme. Ma olen enne ka sellele pikalt mõelnud. Näiteks kui ma üksi kodus olen, siis ma kas teen iluprotseduure, loen raamatut, istun telefonis või mängin simsi. Või magan. Põhimõtteliselt on see kõik. Jah, ma ka teen süüa ning meisterdan mõnikord midagi või mängin loomadega, aga mul ei ole mingit sellist kindlat päevaplaani. Ma ei tea kunagi, mida ma too päev teen, aga enamasti ma ei teegi midagi (väga loogiline lause).

Aa, ükskord ma olin peale tööd väga väsinud ja jäin juba kuskil enne kella kuute magama. Küsisin järgmine päev härralt, et mis ta tegi. Ta ütles, et tal hakkas igav ja tuli ka kella üheksa ajal voodisse. Sellised produktiivsed inimesed oleme.

Samas kui me oleme härraga mõlemad kodus, siis.. Ee.. Ma praegu jäin mõtlema, et aga mida me teeme tavaliselt? Noh, kas teeme koos süüa (viimasel ajal harva) või ta pelab LOLi ja ma teen midagi, mida ma teen (eelmine lõik) või ta kiusab mind või ma kiusan teda või kiusame üksteist. Mul jooksis mõte täiesti kokku, sest ma ei suuda välja mõelda, mida me kodus teeme. Küsisin härra käest ka ja ta ütles umbes sama, midagi ei tee. Sellised igavad inimesed oleme.

Siinkohal küsin hoopis teie käest, et mida te tavaliselt kodus teete? Ma kujutan ette, et mu postitus oleks hulga pikem, kui mul oleks laps või mitu. :D

No comments:

Post a Comment