Tuesday, August 16, 2016

"Kingitus võiks mahtuda ümbrikusse!"

Palun selgitage mulle, rumalale, kuidas ja miks on tekkinud kaks leeri teemal "kingitus mahtugu ümbrikusse".

Olen erinevatest kohtadest lugenud neid kingiteemasid ning no lausa kriibib silma.

Üks leer on selline, et kui peo täht tahab kingiks raha, siis nad ei suuda lihtsalt raha kinkida. Neile on enamasti vastukarva ka need rahapuud, välismaa valuutad, kinkekaardid isegi. Kulla inimesed, miks nii kibestunud? Jah, mõned inimesed ei soovigi mingeid esemeid vms, kuna teadagi ju, et leidub siiski inimesi, kes ei oska valida kingitust just sellele inimesele, seega saab ta mingit nodi, millega pole tal midagi peale hakata. Samas üks ütles isegi, et kui ei oska peale raha midagi kinkida, siis ärgu kinkigu midagi. Ma saan aru, et kui ma kutsun mingiks puhuks külalised, siis ütlen, et kui kinki pole, ei ole hullu, peaasi, et ise kohal oleks. Aga kui nad mulle raha kingivad, siis ma ei ütle nina kirtsutades, et ma ei taha seda. :D

Ja mis oleks viga näiteks rahapuul? "Sellega peab hiljem mässama hakkama.." *lugege vinguva häälega*

Ma käisin ka kevadel sünnipäeval, kus sünnipäevalaps tahtis kingitust ümbrikus. Me tegime talle pundi peale "kingituse ümbrikus". Võtsime suure kasti, sisse pabime kortsutatud paberi sisse igasugust nodi (komme, kondoome, suitsu, jms) ja kasti seinale panime ükshaaval läbipaistva teibiga umbes 80 euri üheeurostena. Kasti katsin valge paberiga ja joonistasin ümbriku jooned vms. Palun väga- kingitus mahtus ümbrikusse. Tol korral oli muidugi tegu inimesega, kes mõistab nalja ning ta sai korralikult naerda (peale seda, kui oli korduvalt lubanud meid kõiki maha müüa).

Ümbrikuga tuli meelde ka ema sünnipäev eelmine aasta. Tal polnud kingituste kohta küll erisoove, aga me kinkisime siiski ümbriku. Ümbriku sees oli Türgi reisi kava.

Teine leer on just need, kellele meeldivad vimkaga kingitused, nagu näiteks see kast-ümbrik.

Umbes et kui keegi ütleb, et kingitus mahtugu ümbrikusse, siis on kindel, et sealt tuleb midagi hoolikalt väljamõeldut.

Hea küll, ma saan aru, et te tahate näidata, et olete pingutanud, aga tõesti. Kui on öeldud, et tahetakse raha, siis miks on nii raske seda anda? Ilmselt on inimesel see raha kuskile juba planeeritud. Näiteks abielupaar on plaaninud reisi, või kasvõi see, kui inimene loodab peo pidamise eest veidigi raha tagasi saada, mina isiklikult ei pane ka seda pahaks.

No hea küll, on ka selline leer, hästi väike, kes kingivadki midagi ütlemata raha, kui nii on öeldud. Aga neid jäi mulle silma väga vähe.

2 comments:

  1. Mina kingin raha, kui on seda küsitud. Ma ei viitsi mingeid sente kuskilt kastist taga ajada ja ei taha seda ka teistele taagaks kaela panna :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Päris igaühele ma jah nii tegema ei hakkaks. Aga kui ma tean inimest piisavalt ning tean, et talle selline huumor peale läheb, siis miks ka mitte :)

      Delete