Monday, August 22, 2016

Update: issiasega kodus

Peale pooleteistnädalast kodusistumist käisin (reedel) arsti juures. Kuna asi paremaks läinud ei olnud, pikendas ta mul haiguslehte, seega istun see nädal ka kodus.

Enamasti pole mul häda midagi, välja arvatud see, et üks hommik surusin end läbi pisarate voodist püsti, sest selg valutas meeletult. Või see, et nüüd juba lühemat maad jalutades hakkab selg korralikult tunda andma. Või näiteks see, et ma olen ilmselgelt liigapalju moosi ja kompotte teinud, kuna kummardada ei saa ma enam üldse. Ja see, et praegu on kell juba pool üksteist ja ma olen voodis pikali veel, kuna tõusmine oleks liiga valus. Muidu on kõik ok. :)

Kõige rohkem kardangi ma seda, et lähen uuesti arsti juurde ja mul pole endiselt paremaks läinud. Ma olen niigi 2,5 nädat (koos selle nädalaga) kodus istunud ja septembrikuu palgapäeva pole mul üldse mõtet oodata. Ja kui mul veel paremaks pole läinud, kas ja millal siis üldse läheb?

Ja seoses selle lehel olemisega, siis ms ütlen päris ausalt, et ma ei kujuta ette, kuidas ma ükskord tööle tagasi lähen. Ma vist polegi enne kella üheksat voodist tõusnud. Täna hommikul mõtlesin tõusta, kui härral äratus tööle hakkas, aga see jäi ära, kuna mõtlesin, et mis ma ikka üksi üleval istun. Praegu ma vist ikka võtan end kokku ja tõusen, muidu läheb vend enne pealinna tagasi, kui mina voodist välja saan.

No comments:

Post a Comment