Sunday, August 28, 2016

Non-smoker's life

Kui mu vend enne Itaaliasse minekut Pärnus oli, läksime, nagu ikka, suitsule. Aga kui tal oli peaaegu terve suits tehtud, küsis ta, miks ma suitsu ei tee. Noh, vastasin siis, et ma polnud umbes kuu aega ühtegi suitsu teinud ega soovinud tol hetkel ka teha.

Siis ta läks Itaaliasse ja me rääkisime sellest, et kuna ma nüüd suitsu ei tee, võiksin panna iga päev suitsupaki raha kõrvale, et järgmine aasta enne Weekendit ei olegi suurt väljaminekut, kui tahan seal osaleda. Naersin selle peale ning soovitasin tal sama teha.

Siis tuli ta tagasi ning jõudis omadega taaskord Pärnu. Läksime, nagu ikka, suitsule. Läksime aeda ja istusime laua taha. Nagu ikka- mina istusin pooleldi telefonis, vend jõi kohvi ja tegi suitsu. Või nii ma vähemalt arvasin. Olnud seal mõnda aega istunud, ütles ta, et läheks nüüd tuppa tagasi. Kuna väljas oli aga niiii ilus ilm (peale pikka vihmaperioodi), siis ma tahtsin veel väljas istuda ja ütlesin, et tehku ta veel üks suits. Selle peale tegi ta suured silmad ja alles siis ma märkasin, et ta suitsupakki polnudki laua peal. Tuli välja, et vend võttis Weekendiks raha kõrvale panemist tõsiselt. :D

Ma tahtsin sellest juba mõnda aega tagasi kirjutada, aga mul läks järg käest. Ma ei suutnud meelde tuletada, mitu nädalat ma ilma suitsuta olin olnud. Nüüd ma võtsin aga ette Facebooki vestlused inimestega, kellega ma ilmselt ka sellest rääkinud olin, ning tuli välja, et ma tegin oma viimase suitsu täpselt täna 7 nädalat tagasi.

Ma tean, et hõisata on veel vara, seitse nädalat ei ole teab mis pikk aeg, aga enamus päevadest ma üldse ei mõtlegi sellele ning minu enda jaoks tundub see väga pikk aeg olevat.

Ma tahaksin öelda, et ei olnud raske see mahajätmine, sest noh, tagantjärele mõeldes ei meenu, et raske oleks olnud, aga tegelikult käis paar korda päevas ikka läbi mõte, et teeks. See ei olnud isegi selline tunne, et oi kui ma nüüd ei saa, siis löön kellegi mättasse, vaid selline, et kui oled kodus ja midagi pole teha, siis harjumusest mõtled, et läheks teeks suitsu ja siis meenus, et oi, aga ma ju ei suitseta. :D

Ma olin maha jätmisele mõelnud, aga tõin vabanduseks (iseendale), et aga mis ma siis töö juures teen. Ma teadsin, et ei suuda päevas vaid lõunat teha. Aga nüüd teen ma selle arvelt ühe 20-minutilise söögipausi. Jah, see on tõsi, et ma söön rohkem. Selle asemel, et suitsule minna, pistan enamasti midagi põske. Alguses oli see veel eriti hull, nüüd aga enam mitte nii väga. Mõned kilod tulid vaid juurde. :D

Midagi rohkem mul öelda polnudki, tahtsin lihtsalt teiega ka jagada uudist, et ma praegu olen suitsuvaba (ei, ma ei ole rase, et ma suitsu ei tee). :)

No comments:

Post a Comment