Sunday, August 28, 2016

Hommikused mõtisklused

Ma läksin täna (jep, kell kolm öösel) magama kindla plaaniga, et hommikupoole katsun varem tõusta ja arsti juurde minna. Nüüd ma aga vedelen voodis ja mõtlen, kas minna või mitte.

Kes pole Pärnakas ja kellel ilusam ilm hetkel, siis vihjeks võin öelda, et meil koer kardab müristamist ja ma ärkasin selle peale, et ta oli minu poolelt pooleldi voodis (esikäppadega) ja valmis end meile kaissu suruma.

Alguses ma ehmusin päris ära, et misasja, nii nahhaalne pole ta veel kunagi olnud, et pressib end voodisse, kui meie seal oleme (talle meeldib vooditel ja diivanitel magamas käia, kui kedagi valvamas pole). Ajasin ta maha ja härra ütles, et müristab. Mõtlesin, et nojah, ju siis müristab, vihma ja tuult ma kuulsin suurepäraselt.

Millalgi, kui härra alla oli juba läinud, ma kuulsin ka müristamist. No ütleme nii, et see, mis praegu just oli, kestis umbes 10-12 sekundit. Seega üpris korralik ilm on täna.

Ja siis rääkisin emaga, kes ütles, et läks täna rattaga tööle.. -.-

No comments:

Post a Comment