Friday, August 26, 2016

Jätkub: issiasega kodus

Tänase seisuga olen ma kaks ja pool nädalat kodus olnud. Ühtlasi oli täna ka see päev, mil ma uuesti arsti juurde pidin minema.

Kusjuures plaan oli mul hea, et lasen härral endale kell 9 helistada ja äratuse panin ka poole kümneks (arstiaeg oli 12.30), et ma jõuaks ikka kindlasti kõik asjad ära teha ja õigel ajal arsti ukse taga istuksin.

Reaalsus oli aga see, et kella poole kaheteistkümneni ma vedelesin voodis, siis käisin ruttu pesus, föönitasin juukseid, tegin end korda ja astusin kodust välja.

Kohale jõudsin ma ka muidugi veerand tundi varem, vot just nii hea ajaplaneerija ma olengi!

Arsti juures käigust täpsemalt, siis noh, ma istun veel ühe nädalakese kodus..
Küll aga sain ma palju erinevaid saatekirju, pabereid ja soovitusi/kohustusi.

Alustama peaks vist sellest, et ma pean seljast pilti tegema minema, kuna ta kahtlustab, et ehk selg kõver vms, ja uriiniproovi viima. Muide, kas arstid ei annagi enam neid topsikuid? Ma tean küll, et neid on apteegis müügil, ma nägin neid isegi Maksimarketis, aga viimati, kui haiguslehel olin (kevadel), andis ikka arst mulle topsiku. Oh well, see selleks.

Lisaks pean ma hakkama ujumas käima ja ta soovitas veel ka massaaži.

Aa, ja sain ka saatekirja taastusravi arsti juurde. Sinna ma saan ilmselt küll alles septembri lõpus, aga abiks ikka. Ta ütles, et saaks ka varem kuskile füsioterapeudi juurde, aga et siis ei maksa haigekassa kinni. Ja noh, minu rahaline seis on täpselt selline, milline see võiks olla inimesel, kes on kuus ainult ühe nädala/pool tööl olnud, seega ma pigem ootan septembri lõpuni kui et panen oma haigisrahad sinna magama. :D

Noh ja siis muidugi külastus naistearsti juurde. Mingeid plaastreid pidin ka ostma seljale, aga nime ma ei mäleta. Eks ma siis lähen googeldan või teen end apteegis lolliks, kui üritan seletada. :D Aa ja noh, kaks korda päevas valuvaigisteid, jee.

Kindlasti oli midagi veel, aga mul pole neid pabereid hetkel lähedal ja minu mälu te ju teate.

Ma tahtsin ühtlasi ka kiita oma perearsti ja mõtlesin selle ka siia postitusse mahutada.

Nimelt olen ma juba ammu aru saanud, et ta on väga põhjalik. Mu vennal näiteks (meil on sama arst) oli kõhuvalu ja ta saatis venna kohe haiglasse. Mul oli köha-nohu ja ma istusin sellega kaks nädalat kodus. Et ikka korralikult terveks ravida. Nii ka seekord, ma läksin seljavaluga ja istun juba peaaegu kolmandat nädalat kodus, et aga terveks saaks. Ükskõik, millega sa tema juurde lähed, ta uurib veidi ka lisaks, kui nii võib öelda. Näiteks ma arvan, et ma olen iga haigusega pidanud vereproovi andma.

Pluss veel see, et ma küsisin ta käest, et kui mul töötervishoiuarsti kirjutatud tõend hakkab läbi saama (2a), kas pean siis ootama, kuni mind uuesti sinna saadetakse töö poolt, või kirjutab tema (perearst) mulle uue/pikendab. Ta uuris, miks mul see on, ja vastas, et kui mind ei saadeta sinna või seal mingil põhjusel ei kirjutada seda uuesti, siis ta loomulikult kirjutab mulle ise. :D

Rääkisin emaga ka sellest, et kui hea arst mul ikka on jne. Selle peale ütles ema, et jah, ta on küll põhjalik. Näiteks esimest korda kirjutas ta mind haiglasse sisse, kui ma olin kolm nädalat vana, põhjuseks oli kerge nohu. Tegelikult oli asi aga nii, et mu vend (minust 1a 4k vanem) oli väiksena astma tõttu pidevalt haiglas ning kuidas oleks ema pidanud rinnalapse koju jätma, kui alla pooleteistaastasega haiglas on. Nii väikest last niisama haiglasse ei lubatud, siis perearst vaataski, et no näed, oleks nagu kerge nohu, kirjutame ta haiglasse sisse siis. :D

No comments:

Post a Comment