Thursday, August 11, 2016

Istun issiasega kodus

Uues kohas töötamise ajal olen ma juba kolmandat korda haiguslehel ja seda kuue kuu jooksul. Aga ma võin kindlalt väita, et mul pole kahju, et praegu veidi (poolteist nädalat) töölt eemal olen. Viimasel ajal on tõesti selline tunne, et sõima ülemusel nägu täis ja pane lahkumisavaldus lauale enne, kui nad sind sõimamise eest lahti jõuavad lasta. :D Vaatasin täna isegi edasiõppimise võimalusi, kuid ei saanud just kuigi palju targemaks.

Igatahes, kui ma istun siin nüüd vähemalt poolteist nädalat kodus, mõtlesin, et installin härra arvutisse jälle simsi (don't judge). Ta küll üritas vastu puigelda, kuid nüüdseks on see installitud. Hakkasin asju tõmbama, kui järsku arvuti jooksis kokku. Ta ütles, et arvuti teeb mõnikord selliseid tempe. Okei. Kuna midagi teha ei saanud, siis vajutasin pikendusjuhtme on-off nuppu/lülitit (et restart teha), kui see lüliti lendas minema. Nagu, lihtsalt. Lendas minema. Okeeei. Üritasin seda tagasi panna, kuid tulutult. Kurtsin siis härrale ning ta saatis mulle pildi, et tal uus pikendusjuhe juba korvis (ta on poes). No kas pole mitte tore mees mul? Hoolitseb selle eest, et naine saaks simsi mängida, kui haiguslehel on. :D

No comments:

Post a Comment