Sunday, August 14, 2016

Inga hädaldab

Teate, mis juhtub, kui ärkate vabal päeval varakult, käite linnas ja toimetate? Mina tean.

Tulime täna linnast ning peale pikka jalutamist/seismist hakkas mu selg väga valusalt tunda andma, nagu ikka, seega otsustasin veidi arvutis istuda ja simsi mängida. Arst ütles ju, et palju istuda ja pikutada ning vahel ka sirutada.

Kuna istumine polnud ka just parim variant, siis otsustasin hoopis pikali visata, et seljale korralikult puhkust anda. Olin siis voodis ja näppisin telefoni ning olin seda juba tunde teinud, kui jäin mõtlema, et vend pidi teed jooma tulema, kuid teda pole ikka veel tulnud. Raudselt on kell juba nii palju, et ei tea, kas üldse tulebki. Ma arvasin reaalselt, et kell on mingi viis või kuus juba, kuid suur oli mu imestus, kui kell oli vaid veerand kolm.

Päriselt ka, peab magamistuppa kiiremas korras katuseakna paigaldama. Seal on nii pime, et alates haiguslehele jäämisest (+kõik eelnevad nädalavahetused) olen ma maganud vähemalt kella kümneni. Muidugi istun õhtul seeläbi kauem üleval ja sealt hakkab juba surnud ring kujunema, kuid kuidagi oleks vaja peale haiguslehte hommikul õigeks ajaks tööle jõuda.

No comments:

Post a Comment