Monday, August 1, 2016

Hdhslaldh

Niisiis, kell on üks päeval ja ma olen juba püha viha täis ning õnneks on mul blogi, kus saan end välja elada.

Nimelt olen ma täna õhtuses vahetuses, ülejäänud nädal ikka tavapäraselt 8st poole viieni. Seda seetõttu, et õhtuses vahetuses on see nädal vaid üks inimene ning kuna nii ei saa olla, jagasime töökaaslastega ära, et kes mis päeval on õhtuses vahetuses. Lolli peaga ma siis pakkusin välja, et olen esmaspäeval...

Täna aga selgus, mõnedkümned minutid tagasi, et täna on nii vähe tööd, et inimene oleks üksi kenasti hakkama saanud. Kuna mina seda aga nii hilja teada sain, pean ma ikkagi poole kolmeks kohale ronima ja vaikides kella üheteistkümneni seal olema.

Lisaks selgus veel see, et inimene, kellega koos ma olen, läheb pool tundi varem ära. Mulle ei sobi aga absoluutselt üksi jäämine, kuna ma ei tunne end sel kohal üldsegi hästi.

Hsjsklwkdhfh.

Ma nüüd lähen pakin kokku oma lõuna ja kõrvaklapid.

No comments:

Post a Comment