Sunday, July 31, 2016

Potitaimeistandus vol2



Tuleb see lubatud taimemajanduse teine postitus. :) Ega see ilmselt poleks tulnud, kui arvuti poleks sisse lülitatud olnud, aga see oli ning siin ma nüüd olen. Otsisin pildid ka üles ja olen nüüd valmis need siia postitama.
Hernesaagi sain ma ka kätte. Ise kasvatatud ikkagi! ;) Pildid on tehtud  nädal tagasi ning täna koju jõudes avastasin, et mu herned on kõik surnud, aga see-eest veidi aega tagasi istutasin uued ning need kasvavad nüüd sama hoogsalt, kui eelmised.

Kohe aru saada, et Steffi pole paprikatele ligi pääsenud- no vaadake, kus alles kasvavad!
Ise nii pisike taim, kuid vilja kannab korralikult!



Ma isegi ei mäleta, kas ma mainisin seda mõnes postituses või ei, aga tadaa- minu esimene (ise istutatud) tikker! Isegi mõned marjad on küljes :)

Seoses pirniga, siis sel aastal on meie mõlemal puul mingi haigus küljes- kollakad täpid ja neid on täis terve puu. Oskab keegi ehk öelda, mis see täpsemalt on ja kuidas ravida?



Minu teine au ja uhkus on kurgitaimed. Ma tulin täna ja mõtlesin, et peaksin uued pildid tegema, kuna nädalaga on need ikka meeletult kasvanud.



No comments:

Post a Comment