Wednesday, August 31, 2016

DIY järjehoidja

Ma tean, et ma pidin tegema postituse aastapäevakingist, aga ma pole jõudnud sellest pilte teha. See postitus on aga järjehoidjatest, kuna mulle meeldib väga raamatuid lugeda, aga mul pole ühtki korralikku järjehoidjat. Ma panen tavaliselt kas raamatu lahtiselt lauale või panen mõne ettejuhtuva asja vahele, et järg ära ei kaoks.
Viimase kolme raamatu vahel on see järge hoidnud :D


Siilipoiss:


Vajaminevad asja: paber, marker (kasutasin ka pliiatsit), käärid ja liim


Selline nunnukas tuli :)
Bulldog:

Minu käkats tuli selline. Kui te hakkate seda tegema, siis soovitan veidi suurem paber võtta. Ma mõtlesin, et siiliga samas suuruses peaks sobima küll, aga ma panin korralikult puusse. Selle õpetuse leiate siit.

Vuntsid:

Puudu on pildid sellest, millega vuntsid raamatu küljes on. Selleks lõikasin ribad ning liimisin nende ümber pruuni värvi paberi. Otstele panin liimi ja kinnitasin vuntside külge.

Random: 

Minu tulemus:
Selle "põhjaga" saab päris palju erinevaid teha. Ma kindlasti teen mõnipäev neid veel, mul on neli "põhja" tehtud, aga ma ei jõudnud lõpuni teha, kuna oli aeg välja minna.

Loodan, et kellel aega, viitsimist ja tahtmist on, leidis siit mõned ideed :)



No comments:

Post a Comment