Sunday, July 10, 2016

Ülilühike postitus

Teate, mul on selline tunne, et ma ei jõuagi kunagi selle jaanipäevavideo tegemiseni. Oli plaan see täna ära teha, aga tädi käis külas, siis käisin ripsmetes, siis istusime külalistega väljas ja õhtul vaatasime ENSV-d ema ja härraga. Ja noh, siis hakkas Malluka live ja me härraga jäime seda vaatama, kuni mul telefon täiesti tulikuumaks läks ja ma live kinni panin. Mõtlesin ruttu ühe õhtuse postituse teha ja magama jääda, kuni härra ütles: "Pane telefon siis käest ära. Või sa tahad, et see sul käes plahvataks?" :-D Aga kuna ma olen juba voodis härra kaisus, ja ta kurdab, et tahab enda telefoni ka näppida, kui ma enda omas olen, siis ma jätan selle postituse ühe lõigu pikkuseks ja panen Creepypasta mängima, et selle taustal magama jääda. :)

No comments:

Post a Comment