Sunday, July 31, 2016

Tavaline nädalavahetus, kommid ja raamat.

Ma tahtsin sellest nädalavahetusest blogida, aga siis mõtlesin, et mis mul ikka kirjutada, midagi huvitavat ma ju teinud ei ole. See on täiesti tavaline nädalavahetus, ainuke erinevus oleks see, et ma olen teises riigis, kuid ka see hakkab juba tavaliseks muutuma, seega ma ütleks erinevuseks vaid selle, et ma pole kodus, vaid härra isa juures.

Midagi erilist ma teinud ei ole, enamasti olen raamatut lugenud, eile käisime poodides ja õhtul magasin neli tundi, lugesin siis raamatut ja panin teose käest, kui härra voodisse tuli.

Okei, ma oleks koos teistega grillinud, aga ma magasin, seega ma näppasin hiljem lihtsalt ühe grillvorsti, et tühja kõhtu täita.

Aaa, esimest korda, kui härraga Soomes käisime, ostsin mingeid suuremaid šokolaadinööbikesi piparmündimaitseline glasuuriga. Eestist pole ma selliseid leidnud ja viimased korrad Soomes pole ka sattunud poodidesse, kus niiviisi lahtisi komme müüakse. Okei, ilmselt on müüdud küll, aga ma pole silmad piisavalt lahti ringi käinud. Igatahes, eelmine kord tagasi sõites nägin laevapoes nelja euri eest 200g pakikest. Kuna ma ise olin broke, palusin härral neid osta, kuid ta lasi mul nende asemel hoopis midagi muud välja valida, midagi, mida ta ka sööks. See oli vist suur mentose pakk.

Seekord Soome sõites nägin ma taaskord neid ning kuna härra oli endale juba asju valinud, lasin tal ka selle osta. Jah, need olid head, aga mitte sama head, kui need teised. Ma olin veidi pettunud, kuna need olid pisikesed ja väga kanged (piparmünt). Nelja peale saime umbes poolest pakist jagu, ülejäänud pool seisab mul veel kotis ja ma ilmselt viin need emale.

Eile käisime aga Prismas ja muidugi pidin ma lahtiste kommide letti minema. Härra ütles, et võtaksin endale ja emale veidi, ma ladusin järjest kühvlikeste kaupa neid kotti, oodates, et härra ütleks, et aitab. Okei, millalgi ta seda vist ikka ütles, sest lõpuks oli mul neid 600g. Ma usun, et mõneks päevaks neid meile emaga jätkub. :)

Ja seoses raamatutega, siis ma avastasin, et minu jaoks oli "Andekas õpilane" veidi ebahuvitav ja seega võtsin järgmise jutustuse, mille lugesin u 24tunniga läbi, nii huvitav oli. Ja hetkel on mul käsil järgmine, "Hingamismeetod". Minu ootused selle suhtes on kõrged, kuna kirjelduses on seda nimetatud meisterlikuks õuduslooks ning noh, olgem ausad, Stephen Kingi teoseid ma loengi, kui tahan õudukaid lugeda. Loodan selle täna ära lõpetada, kuna kodus ootab mind "Härra Mercedes" ja ma olen korra juba neid pikendanud. :D

No comments:

Post a Comment